Hej alle ;-) Vidste ikke lige hvor jeg skulle søge svar på dette, så posted det her. Jeg har set flere websites hvor folk sælger deres domæner, og flere sælges til ret høje priser, i forhold til man umiddelbart skulle tro de var værd. Jeg ejer flere domæner som jeg syntes er rimeligt gode, og kunne egenligt godt tænke mig at vide om det ville være værd at lave noget seriøst ud af dem, eller sælge dem, eller blot droppe dem.. Jeg vil gerne arbejde på et site, og sælge/droppe de andre. Syntes det er bedst at arbejde på en ting, istedetfor at "skyde med spredehagl". Hvad syntes i om følgende domæner: Highendfashion . net (Pt amazon shop, men arbejder ikke på det. Tænker det ville være godt til en modetøj/accessories webshop/blog ting..) Expat television . com (Pt ingenting, men tænker det ville være godt som online tv affiliate med produkter ala roku player, apple tv osv..) Mmagearonline . net (Pt amazon shop, men arbejder ikke på det. Tænker det ville være godt til en reel mma webshop, på dansk) Fineredwine . net (Pt amazon shop, men arbejder ikke på det. Tænker det ville være godt til en vin/accessories webshop) Hvad syntes i.. Personligt syntes jeg highendfashion . net er et super domæne, og jeg er ret sikker på det ville kunne blive et kanon site, baseret på navn alene. Dog er det nok ret bredt område at satse på.. "Mode" er jo et utal af ting.. Men hvis man lagde tid nok i det, såå... Men.. syntes i nogle af disse domæner noget værd ? Nogle af mine ideer der er værd at satse seriøst på, eller.... Mvh |
Skulle jeg vælge et, ville jeg nok også bruge highendfashion
Fineredwine, kunne også have rigtig god potentiale.