Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duer denne ide?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en skarp ide om, at oprette en virksomhed hvor meningen er, at virksomheder udefra som har et produkt de har lyst til at sælge kontakter os. Vi ringer derefter rundt til folk,sender mails, reklamere med DETTE produkt som vi har fået at vide. Og prøver og få folk til at købe "deres" produkt. De giver os derefter en % del af det salg som har været skyld i. Er dette noget som allerede er på markedet, eller kunne dette være en god ide?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:55
MrIsco:

Jeg har fået en skarp ide om, at oprette en virksomhed hvor meningen er, at virksomheder udefra som har et produkt de har lyst til at sælge kontakter os. Vi ringer derefter rundt til folk,sender mails, reklamere med DETTE produkt som vi har fået at vide. Og prøver og få folk til at købe "deres" produkt. De giver os derefter en % del af det salg som har været skyld i. Er dette noget som allerede er på markedet, eller kunne dette være en god ide?

Husk du ikke må sende mails til folk uden deres tilladelse :-)
Derudover er det ikke nogen ekstraordinær ide og der findes allerede en del med lignende model :-)

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg tror dsv. Ikke dette vil få succes, da du skal have tilladelse til at sende mails til fremmede folk, og hvis du holder det er det strafbart, så det går kun udover dig selv.

Tror du skal finde på noget andet for at være ærlig.

Mvh
Mathias
Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 00:05

Lyder som en salgsagent virksomhed. Som Simon skriver så er det ikke nogen ny ide. Hvis du er en skarp sælger så behøver det jo heller ikke være en revolutionerende ny ide du starter din virksomhed på.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:55

Jeg tror desværre heller ikke, at den vil få success, da den er ordinær og kræver stor powe, at få igang. 

Når man skal finde en ide eller lave en virksomhed, så er det vigtig at have branchekendskab. 

mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:08

Hej,

Det lyder lidt som om, at du befinder dig noget i retningen af Affiliate. Ved Affiliate henviser man et firmas produkter eller ydelser og modtager en procentdel af salget. Dette er kort hvad Affiliate går ud på. Det skulle gerne være ret effektivt.

Men du kan lige undersøge det nærmere. Nedenstående er nogle links fra Amino og andre hjemmesider, der måske kan hjælpe dig på vej:

http://www.amino.dk/wikis/erhverv/hvad-er-affiliate.aspx

http://www.affiliatemarketing.dk/

http://www.amino.dk/wikis/erhverv/hvad-er-affiliate-marketing.aspx

Jeg håber det kunne hjælpe lidt :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)