Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave/hjælpe med søgeoptimering (Budget 3-5000).

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Progu. 

Mit aktivitetsniveau herpå Amino er ikke just prangende, men har igennem 4 år læst mere eller mindre alt omkring SEO herpå amino samt på internationale forumer. Du er blevet præsenteret for to SEO-udbydere, og jeg ville helt klart gå med internexus & riveronline.dk - Deres ON-PAGE SEO spiller i forhold til de øvrige konkurrenter her i tråden. Derudover lyder han til og være yderest kompetent indenfor on-page & off-page i forhold til hans talrige indlæg herpå Amino. 

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

progu:

Tak for de hurtige svar.
Jeg har smidt en mail til Kristoffer Føns.

Derudover ville det være dejligt med lidt info omkring hvorfor i lige anbefaler de forskellige folk :-)

Vedr. Logo, begynder vi at kigge på det med det samme, tak for den konstruktive kritik.

Dbh.
Mads Hvejsel

Hej Mads

Jeg anbefaler www.move-marketing.dk fordi de kan indfri de ønsker du har, da de både laver SEO, Linkbuilding, grafisk arbejde og programmering. Firmaet er Danskejet, men ligger i Thailand, hvilket gør at de kan levere til meget konkurrencedygtige priser. Hvilket betyder at du får mere for pengene. Jeg kender de drenge der har firmaet, og kan kun sige godt omkring dem.

Håber du finder en løsning.

De bedste hilsner

Jan Bachmann

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

progu:
Derudover ville det være dejligt med lidt info omkring hvorfor i lige anbefaler de forskellige folk :-)

Jeg har selv gjort brug af tilbudet, blandt andet fordi Kristoffer giver gode svar, og generelt virker til at have en sund, fornuftig og kompetent holdning til markedsføring i søgemaskinerne. Men jeg har naturligivs ingen erfaringer med det konkrete tilbud - endnu :-)

Mange tak, Casper!

Det varmer rigtig meget :) 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Alle sammen.

Sikke mange gode kommentar der er kommet :-)
Jeg vil bestemt lige kigge nærmere på dem alle og vende tilbage.

Ser meget spændene ud.

Til alle dem som blot følger med, skal jeg selvfølgelig nok skrive hvem valget falder på :)

Dbh.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

progu:

Hej Alle sammen :-)

Nogen som kender nogen, som er en haj til at lave lidt SEO/søgeoptimering på vores shop.
http://produkt-guiden.dk - Synes selv jeg har været omkring en del, men ved ikke helt hvad de næste steps skal være.

Så derfor mangler jeg lidt hjælp til at komme videre.
Enten nogen som kan lave lidt eller blot forklare mig hvordan jeg kommer videre.

Vores budget er ikke så stort til dette, men ønsker alligevel at komme en anelse videre med det.

Budget på 3-5000 kr.

Kan nogen anbefales?
Kan nemt finde nogen på nettet, men der er efterhånden så mange om buddet at det er en jungle.
(Det skal naturligvis være et iorden stykke arbejde og ikke noget klamp hvor jeg kan blive straffet af Google).

På forhånd tak.

Dbh.
Mads Hvejsel

 

Hej Mads

Vi har for et par måneder siden gjort brug af Thomas Rosenstand og her er du 100% i gode hænder.
Jeg tillader mig at anbefale hans firma selvom det vil overskride dit budget en smule.
Grunden til jeg vil anbefale ham er hans utrolige viden indenfor området og du får betydeligt mere for pengene ved af ofre lidt ekstra første gang i stedet for at ofre små beløb flere gange.

Jeg er helt sikker på at andre også kan yde en god service men som du selv er inde på findes der mange kloge SEO hoveder, nogle er lidt for kloge og mange andre, der ikke kan finde deres hænder.

Hos Thomas fik vi en yderst professionel behandling, som var meget let at følge - ikke noget knudret bøvl uden mening men 100% let læselige hints til, hvor vi skulle rette på vores site for at opnå bedre resultater.
Vi kan allerede begynde at se frugten af dette arbejde på vores indexering (som nu var rigtig god inden) som bliver bedre og bedre.

Du finder selvfølgelig Thomas Rosenstand her på Amino og hans firma her: http://www.concept-i.dk/


 

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jan Bachmann:

Hej Mads

Jeg anbefaler www.move-marketing.dk fordi de kan indfri de ønsker du har, da de både laver SEO, Linkbuilding, grafisk arbejde og programmering. Firmaet er Danskejet, men ligger i Thailand, hvilket gør at de kan levere til meget konkurrencedygtige priser. Hvilket betyder at du får mere for pengene. Jeg kender de drenge der har firmaet, og kan kun sige godt omkring dem.

Håber du finder en løsning.

De bedste hilsner

Jan Bachmann


To anbefalinger i en tråd, du må være vilde med dem :b

Fra København
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan Bachmann... 

Der er bestemt ikke noget galt med outsourcing og anden udenlandsk arbejdskraft overhovedet. Dog ville jeg som kunde stille mig skeptisk overfor hvilket som helst seo-bureau, som ikke har styr på de bassale strategier indenfor ON-PAGE SEO. 

Lad os tage udgangspunkt i kunde der gerne vil købe en bil. Kunden besøger den lokale bilforhandler, og køber i god tro en bil uden prøvekørsel. Kunden kan ikke vente til at komme udover kantenstene i hans nye fede bil, men da kunden drejler nøglen rundt starter billen ikke. Kunden klør sig godt og grundigt i håret, da han mener at alle biler bør have en motor. Kunden bliver sur og utroligt skuffet, han var simpelthen blevet for imponeret over bilens fede design og tænkte det kan aldrig gå helt galt. 

Det jeg mener, er at mange kunder med mindre viden indenfor søgemaskineoptimering, køber udfra en hjemmesides imponerende design og ikke på baggrund af onpage SEO'en "MOTOREN", da det er udenfor deres kompetencer.  

Jeg ville selv som kunde have en klar forventning om, at hvilken som helst virksomhed der reklamere med at de sælger SEO, SELV kan præsenterer en hjemmeside der opfylder samtlige krav inden for onpage SEO. 

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Damsgaard:

Jan Bachmann:

Hej Mads

Jeg anbefaler www.move-marketing.dk fordi de kan indfri de ønsker du har, da de både laver SEO, Linkbuilding, grafisk arbejde og programmering. Firmaet er Danskejet, men ligger i Thailand, hvilket gør at de kan levere til meget konkurrencedygtige priser. Hvilket betyder at du får mere for pengene. Jeg kender de drenge der har firmaet, og kan kun sige godt omkring dem.

Håber du finder en løsning.

De bedste hilsner

Jan Bachmann


To anbefalinger i en tråd, du må være vilde med dem :b

Hej Jacob ;-)

Jeg skrev det andet indlæg omkring www.move-marketing.dk på baggrund af at trådstarter bad om uddybning af de anbefalinger de forskellige (inkl. mig selv) kom med her i tråden.

Mvh. Jan

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mr.Deal:

Hej Jan Bachmann... 

Der er bestemt ikke noget galt med outsourcing og anden udenlandsk arbejdskraft overhovedet. Dog ville jeg som kunde stille mig skeptisk overfor hvilket som helst seo-bureau, som ikke har styr på de bassale strategier indenfor ON-PAGE SEO

Lad os tage udgangspunkt i kunde der gerne vil købe en bil. Kunden besøger den lokale bilforhandler, og køber i god tro en bil uden prøvekørsel. Kunden kan ikke vente til at komme udover kantenstene i hans nye fede bil, men da kunden drejler nøglen rundt starter billen ikke. Kunden klør sig godt og grundigt i håret, da han mener at alle biler bør have en motor. Kunden bliver sur og utroligt skuffet, han var simpelthen blevet for imponeret over bilens fede design og tænkte det kan aldrig gå helt galt. 

Det jeg mener, er at mange kunder med mindre viden indenfor søgemaskineoptimering, køber udfra en hjemmesides imponerende design og ikke på baggrund af onpage SEO'en "MOTOREN", da det er udenfor deres kompetencer.  

Jeg ville selv som kunde have en klar forventning om, at hvilken som helst virksomhed der reklamere med at de sælger SEO, SELV kan præsenterer en hjemmeside der opfylder samtlige krav inden for onpage SEO. 

Hej Mr. Deal, 

Jeg ser dette svar som rettet mod mig, korrekt? 

Outsourcing... Det vil det vel altid være, hvis man vælger at bruge et andet firma til arbejdet? 

Om det så ligger i Odder, Odense, København eller, som ved os, i Chiang Mai i Thailand, så er det vel 1 og samme sag? 

Du skriver noget om basale strategier indenfor ON-PAGE SEO - kan du uddybe hvad du mener her? 

Ellers en fin historie med bilen og det... forstår bare ikke hvad sammenhængen er her? 

Men som jeg ser det, så er ON-PAGE SEO, meget vigtig for dig, så lad mig høre hvad der kan gøres bedre her? :)

Ser frem til at høre fra dig.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)