Nogen som kender nogen, som er en haj til at lave lidt SEO/søgeoptimering på vores shop. http://produkt-guiden.dk - Synes selv jeg har været omkring en del, men ved ikke helt hvad de næste steps skal være.
Så derfor mangler jeg lidt hjælp til at komme videre. Enten nogen som kan lave lidt eller blot forklare mig hvordan jeg kommer videre.
Vores budget er ikke så stort til dette, men ønsker alligevel at komme en anelse videre med det.
Budget på 3-5000 kr.
Kan nogen anbefales? Kan nemt finde nogen på nettet, men der er efterhånden så mange om buddet at det er en jungle. (Det skal naturligvis være et iorden stykke arbejde og ikke noget klamp hvor jeg kan blive straffet af Google).
Søgeoptimering kan jeg ikke hjælpe med i øjeblikket, men hvis jeg var dig, så ville jeg hive et par hundrede ud af budgettet og bruge dem på et bedre logo i stedet. Dit nuværende logo er en smule 90'er-stil - stor stencilfont og skygge. Jeg ville tilføje et author rel tag eller publisher rel tag på siden, og dermed få et billede af dit firma i Googles søgeresultater.
Derudover ville det være dejligt med lidt info omkring hvorfor i lige anbefaler de forskellige folk :-)
Jeg har selv gjort brug af tilbudet, blandt andet fordi Kristoffer giver gode svar, og generelt virker til at have en sund, fornuftig og kompetent holdning til markedsføring i søgemaskinerne. Men jeg har naturligivs ingen erfaringer med det konkrete tilbud - endnu :-)