Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp hvem kan anbefale den bedste webhosting???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal skifte hosting og er I tvivl om, hvilken webhost jeg skal bruge. Jeg har en webshop der er lavet i WordPress. Jeg er ligeglad med prisen, da det vigtigste er at siden fungere. Kom meget gerne med gode input.

Mvh Jannie

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:17
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Jannie B:
Jeg har en webshop der er lavet i WordPress.

Skal du kigge her

http://www.webhosting.dk

hurtige stabile servere og sandsynligvis dit bedste valg hvis det skal benytte netop wordpress, og det koster dig kun 1 kr at prøve :-)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Hej Jannie

Tag du Sørens anbefaling med et gran salt. 75% af alle hans svar på amino er anbefalinger af Webhosting.dk, hvorfor han enten må være en kunde der har dedikeret sit liv til at anbefale det firma, ellers... ja...

Uanset hvad, så er det relevant at høre fra dig, hvor meget trafik dit site trækker. Er der mange sæsonudsving i din branche? Er du tit i pressen? Er svarene "ja" til begge spørgsmål, kan det nemlig godt være, at et webhotel ikke er at foretrække. I så fald kunne det være relevant at kigge mod eksempelvis noget cloud hosting. 

- Emil

Tilmeldt 22. Apr 05
Skrevet kl. 16:37

Tak Emil,

Mine produkter sælges i hele verden, og jeg er begyndt at få meget trafik. I min branche er der ingen sæson, så det køre hele tiden...og ja jeg får meget presse fra de udenlandske blade

Jannie

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at tag et kig på meebox, de er meget udbredte blandt folk herinde. Du kan også gå en helt anden vej og leje en VPS, men det er kun hvis du har forstand på at administrere en server selv.

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 16:41

Hej Jannie,

Hvis du har nogen hundrede besøgende pr dag, tror jeg det er fint med Unoeuro. Så holder du boldene på jorden økonomisk og administrativt og har sitet hostet hos en stabil udbyder. Jeg har flere sites hos dem - f.eks. http://hometasia.dk/ - og oplever aldrig problemer.

Men som Emil skriver kan de lukke midlertidigt for dit site, hvis du pludselig får rigtig mange besøgende, fordi det belaster servere, hvor der er andre kunder.

Mvh,

Esben

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jannie

Uanset hvad, så er det vigtigt at du benytter caching på dine sites. Det begrænser nemlig såvel din loadtid såvel som belastningen på din server. På et Unoeuro-hotel kan du godt trække en del besøg, så længe at dit site er sat korrekt op. 

Nu hvor du skriver at du får besøg fra udlandet kunne du overveje følgende setups:

1:

• Billigt hotel fra unoeuro
  • Ordentlig CDN til din grafik (billeder spredes over servere rundt omkring i verden for lav loadtid og mindre pres på din server)
  • Korrekt opsætning af caching
Et sådan setup ville kunne holde prisen nede, samtidig med at du vil være fint dækket ind her til en start. Er nedetiden for dårlig (du kan være uheldig hos lavprishosts) eller bruger du for mange ressourcer hos din udbyder, kan du altid skifte udbyder.

2: Samme setup som ovenstående, dog baseret på kvalitetshosting såsom http://www.solutio.dk/
= en anelse dyrere, dog større sandsynlighed for en god oppetid

3: Samme setup som ovenstående, dog baseret på en cloud fra eksempelvis http://solidohosting.dk eller en Managed VPS fra en anden stabil udbyder.
= driftsikkert (og potentiel skalerbart) men langtfra gratis

- Emil
Tilmeldt 22. Apr 05
Skrevet kl. 17:15

Mange for de gode råd :-)

Tilmeldt 22. Apr 05
Skrevet kl. 17:16

Hov er der nogen som har erfaring med Gigahost.dk?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 17:34

Hvad dele af verdenen har du mest besøgende fra, og hvor mange tusinde pageviews snakker vi?

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)