Hej Allesammen Jeg startede for nogle måneder siden et enkeltmands firma, som er en webshop, med motorcykel udstyr og styling produkter til motorcykler! Det har jeg nu kørt siden og kører enlig meget fornuftigt-som hobby virksomhed pt- Jeg har et godt navn på webshoppen og shoppen er bygget op i CMS system og meget nemt at vedligeholde! Jeg har eneforhandling på nogle rigtig gode tyske og italienske mærker, med gode rabat satser og kører pt med et meget lille lager-lige nu på ca 10.000kr, da de alle kan levere hurtigt, så der er mulighed for at bestille løbende som ordrerne kommer ind! Derudover har jeg god kontakt til producenter af produkter, som kan producere en del af produkterne og dermed give endnu bedre priser på "no name" men stadig gode, produkter! Jeg har nu fået et nyt job tilbud jeg ikke kan sige nej til og vil gerne sælge min shop, hvordan gør jeg bedste det, hvor, hvordan osv, nogen ide?? Som sagt har shoppen et godt navn og en del besøgende og har allerede et ok ry, så ville være synd og skam at lukke den, hvis der er en der vil invistrer lidt i markedsføring og evt en lille smule mere i et basis lager sortiment, er jeg slet ikke i tvivl om at den kunne give rigtig flotte tal og blive en meget sund forretning! Håber nogen kan give et tip om, hvordan min ide og butik, kan få lov at leve videre hos en anden motorcykel entusiast |
Stedet den kunne sælges var måske her på Amino virksomhedsbørs, du kan fx se her at der er mange webshops til salg:
http://www.amino.dk/virksomhedsbors/saelges/it-teknologi