Det virker meget amatør-agtigt, forstået på den måde, at i har baseret siden på Wix.com, som slet ikke kan noget i forhold til Prestashop, Magento og Shoporama, som er de mest udvalgte, for iværksættere. Jeres side er slet ikke brugervenlig, det første man ser på siden er et par Crocs sko, hvor der ovenikøbet er stavefejl. Når man så scroller ned, er der flere crocssko, og det virker som om at dette er det eneste i sælger. Det at man skal gå ind i "Shop" for at finde det i sælger gør det langt fra brugervenlig, da dette er en shop i har lavet, og man bare burde komme til shoppen, uden at trykke på en knap. I stedet burde i lave nogle kategorier oppe i toppen, hvor der står noget som f.eks: Tøj og Sko - Hobby - Møbler - Udsalgsvarer osv. I ved hvor det bliver inddelt i kategorier, så køberen har meget lettere ved at finde det han søger efter. Når man så går ind og klikker på "Shop" så er det første igen man ser Crocs. Når du scroller ned står der "Trekking Shoes, hvor der ingen varer er. Hmm. Tænker jeg så, og kigger lidt, og ude til højre for Trekking Shoes står der See more, jeg klikker, og kommer tilbage til forsiden? Hvad! Tænker jeg så igen. Da jeg scroller ned igen, ligger det et billed af nogle sko, som sikkert skulle have været under "Trekking Shoes", men de hænger et godt styk nede, og derfor ser det fuldkommen mærkeligt ud, få det rettet, tak! Selve designet ser bare ikke professionelt ud, og set ikke med de knapper oppe i venstre hjørne hvor der bla. står "Kontakt os". Et lille hint kunne være at få noget inspiration fra Coolstuff.dk, kig lidt på hvordan de har designet deres, men uden at stjæle looket, for det er jeg bestemt ikke tilhænger af.
Ha' en god aften
Mvh Mathias
|