Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to gutter, som har startet den virksomhed som består af, at købe konkurs ramte virksomheder op og derefter sælge produkterne til en lang billigere pris end andre steder på markedet. http://www.billigtgrej.tk/ lige nu har vi bare clogs. (DET EN TESTHJEMMESIDE) ikke noget færdigt. Vil høre hvad i tror interessen for clogs er kunne nogle af jer finde på at købe noget der er så billigt?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:31

Selve hjemmesiden skal der ihvertfald arbejdes meget med inden jeg vil købe der.

- Generelt mangler der oversættelser mange steder

- Stavefejl der skal rettes

- Info omkring ting som garanti hvis det er der

- Ordenlig mail + dk domæne

Alt efter prisen kunne det da måske godt kører rundt, men pt vil jeg ikke købe noget - Og slet ikke clogs Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 23:32

Det er vigtigt når du laver en virksomhed at du vælger hvad dit fokusområde skal være - de fleste anbefaler at du ikke kører på for meget på prisen, da prisen er nem at underbyde.

Når nu i reklamerer så tydeligt med at være billige som i gør, så skal jeg ikke kunne finde et sted der sælger det bedre på de første 3 resultater på Google - hvilket jeg gjorde. Jeg mener også at de sælges billigere end jeres priser i supermarkederne.

Udover det, så er der noget som hedder psykologiske salgspriser - f.x. 99,95 i stedet for 100. Det er en lille ting, men har stor effekt - især når man kører meget på prisen som i gør.

Jeg ville heller ikke vælge et domæne som hedder "tk"

Men jeg ved at der er en eller anden kvinde som jeg engang så på tv der har ret stor succes ved at købe en masse "billigt lort" og sælge videre:)

Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:44

Selvfølgelig skal der det. Men hvis de ting var fixet og + dk domæne. Hvad tror du så mulighederne vil være for salg af varer?

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:57

Hej

Jeres side ser ikke særlig troværdig ud.

når jeg klikker på produkter ser jeg kun clogs, men i bunden står der 40% på diverse sko men man kan ikke tilføje det til kurven.

under kontakt skal i have et nyt billede da vandring i bjergene ikke har meget med kontakt og gøre

Om os: skal i have et billede af jer selv og ikke en post uddeler.

Ikke skal ikke skrive om jer selv, men hvorfor de skal købe produkter hos jer, (Jeg er mere interesseret i produkterne end jer :) !

Håber i kunne bruge det :)

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 00:03
Det virker meget amatør-agtigt, forstået på den måde, at i har baseret siden på Wix.com, som slet ikke kan noget i forhold til Prestashop, Magento og Shoporama, som er de mest udvalgte, for iværksættere. Jeres side er slet ikke brugervenlig, det første man ser på siden er et par Crocs sko, hvor der ovenikøbet er stavefejl. Når man så scroller ned, er der flere crocssko, og det virker som om at dette er det eneste i sælger.
Det at man skal gå ind i "Shop" for at finde det i sælger gør det langt fra brugervenlig, da dette er en shop i har lavet, og man bare burde komme til shoppen, uden at trykke på en knap.
I stedet burde i lave nogle kategorier oppe i toppen, hvor der står noget som f.eks: Tøj og Sko - Hobby - Møbler - Udsalgsvarer osv. I ved hvor det bliver inddelt i kategorier, så køberen har meget lettere ved at finde det han søger efter.
Når man så går ind og klikker på "Shop" så er det første igen man ser Crocs. Når du scroller ned står der "Trekking Shoes, hvor der ingen varer er. Hmm. Tænker jeg så, og kigger lidt, og ude til højre for Trekking Shoes står der See more, jeg klikker, og kommer tilbage til forsiden? Hvad! Tænker jeg så igen. Da jeg scroller ned igen, ligger det et billed af nogle sko, som sikkert skulle have været under "Trekking Shoes", men de hænger et godt styk nede, og derfor ser det fuldkommen mærkeligt ud, få det rettet, tak!
Selve designet ser bare ikke professionelt ud, og set ikke med de knapper oppe i venstre hjørne hvor der bla. står "Kontakt os". Et lille hint kunne være at få noget inspiration fra Coolstuff.dk, kig lidt på hvordan de har designet deres, men uden at stjæle looket, for det er jeg bestemt ikke tilhænger af.

Ha' en god aften

Mvh
Mathias
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)