Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget fylder et godt linkkatalog?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige som så mange andre, så går jeg med tankerne om at oprette et linkkatalog… men hvilket webhotel skal man vælge?

Min bekymring går på at mit linkkatalog går hen og bliver en succes og mit webhotel ikke længere kan klare ”presset” Jeg bruger pt. Unoeuro og har 2GB til rådighed til et link katalog. Er dette nok? Og hvad nu hvis jeg vil udvide med et par stykker mere?

Mit hovedspørgsmål er derfor: Hvor meget fylder et godt linkkatalog med f.eks. 15.000 links

Jeg håber mit spørgsmål giver mening, og er med til at hjælpe andre med samme udfordringer.

Mvh Thomas

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Sejersen Leerbeck:
Min bekymring går på at mit linkkatalog går hen og bliver en succes og mit webhotel ikke længere kan klare ”presset” Jeg bruger pt. Unoeuro og har 2GB til rådighed til et link katalog.

Det var sku da dejligt med den slags bekymringer Smile

Altså opdager du at de 2GB er for lidt, så kan du trods alt super nemt og hurtigt opgradere den til fx 4GB på Unoeuro og få tid til at tænke over situationen. Og ønsker du at blive ved Unoeuro så har de også disse servere:

http://www.unoeuro.com/products-vps.php

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Formentlig et par MB, og går det vildt for sig så måske 50 eller 100, plus de eventuelle billeder hvert link tilknyttes (og det er så den store variabel da billeder både kan fylde 5kb og 5MB) - så 2GB vil jeg mene er rigeligt at starte på. Vælger du at benytte MSSQL og lagre billeder heri vil du dog nok hurtigt løbe tør for plads da der som standard kun er 75MB.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 13:08

Super svar!

5/5 stjerne til jer begge to Big Smile

Hvis der er andre der har noget input, så del gerne.

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 14:17

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)