Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner eller freelancere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Godmorgen Amino

så blev det min tur til at lave sådan et opslag. Jeg har tænkt over dette opslag et stykke tid, og beklager hvis jeg træder nogen over fødderne ved at søge én at arbejde sammen med! Smile 

d. 15 august har jeg planlagt at gå i luften med en ny service (dog med chance for udskydelse grundet nuværende hardware-problemer).  
Det er en service som jeg laver for at skabe en lettere kontakt mellem foredragsholdere og deres kunder, via en brugervenlig internetplatform.

Lidt om ideen: 

Ideen er opstået fordi jeg ikke synes der findes en lignende dansk platform på nettet (I må gerne rette mig). Jeg synes det er en skam at der ikke findes en sådan service, for jeg tror der er mange potentielle foredragsholdere som ikke får udlevet deres potentiale, fordi de ikke har muligheden for det. 

Hvem henvender det sig til: 

Selvfølgelig henvender siden sig til alle private såvel som virksomheder som har brug for at få holdt et foredrag, og for dem skaber jeg den brugervenlige platform. Men først og fremmest skal systemet sørge for at folk der vil prøve dem selv af som foredragsholdere  har muligheden for dette.

Udfordringer:

Problemet (som jeg ser det) er at der skal gøres op med en general holdning til hvordan man booker foredrag. Det skal være lige så let som at finde alt andet på internettet. Man går ind på siden, markerer den kategori man ønsker, og søger. Mit problem er at jeg er programmør, og ikke andet, så jeg vil ikke selv kunne udbrede konceptet optimalt.

Hvem søger jeg: 

Først og fremmest søger jeg en partner til projektet, så er dine kvalifikationer i princippet ligemeget, så længe du kan bidrage med en masse konstruktivt. Optimalt set søger jeg en partner som er dygtig inden for marketing, og synes dette kunne være et spændende projekt. Der mangler stadig at træffes nogle beslutninger, så du får også chance for at sætte dit eget præg på projektet. Jeg er selv bosat på den yderste vestspids af Lolland, så hvis du bor hernede af ville det klart være en fordel, dog på ingen måde et krav. Geografi er da heldigvis ikke en forhindring i 2013 Cool

Hvem er jeg: 

Som du nok har regnet ud er jeg programmør. Jeg er en 17-årig dreng, som snart fylder 18. Jeg har arbejdet med webudvikling i omkring 3 år. Derudover er jeg en habil tekstskribent, og behersker det danske sprog (siger min lærer i alt fald Wink)

Hvor langt er projektet: 

Projektet er som tidligere skrevet 11 dage fra lancering. Det har været på tegnebrættet utrolig lang tid, og har i mange, mange måneder gået og tænkt over det. Hjemmesidens funktioner er i gang med at blive kodet, indtil videre kan foredragsholdere oprette sig og skrive lidt om dem selv på deres profil-side. Derudover kan brugerne søge efter foredragsholdere.  Hvad der mangler kan ses nedenfor.

Søger freelancere:

Hvis det ikke er muligt at finde en partner som kan én eller flere af følgende ting har jeg brug for freelancere på de områder:

Grafiker: Der skal laves 3-4 flotte slides á 780x300. 
SEO: Har brug for at få lavet en ordentlig omgang SEO som kan sparke siden til tops i søgemaskinerne
Marketing: Også uden for søgemaskinerne skal budskabet udbredes. 
Social marketing: Dette er mere en slags undervisning. Jeg skal have et par timers hjælp til hvordan man udnytter Facebook, Twitter o.s.v. optimalt. 

Har I nogle bud på hvad disse ydelser ville koste?

Jeg kan kontaktes på:

Telefon: 24 79 42 11
Email: dpc@sqltech.dk  

Fortsat god dag,

VH.
Daniel Poulsen 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel,

Fedt at se et meget gennemtænkt og gennemarbejdet indlæg - god stil!

I din situation ville jeg nok kigge efter en partner med ekspertise i online markedsføring, som både har styr på generel marketing, SEO og sociale medier. Grafikken ville jeg så få lavet af en freelancer - det er så lidt der skal laves, så det kan ikke koste alverden.

Held og lykke med projektet!

mvh

Tobias Ehlig

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias, 

Tak for feedback - Fedt at høre!

Det er også det jeg primært leder efter, men som beskrevet i indlægget skal partneren ikke nødvendigvis have nogle bestemte egenskaber.

Tak for tippet! :)

//Daniel  

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel! 

Det lyder interessant, du skal bare klø på! 

Mht. en grafisk freelancer, så synes jeg du skal tage et kig på Ryan Ambing (Han er oprettet på oDesk). Du kan læse om ham her: http://zuunuu.dk/freelancer/ryan-ambing/ - han er helt klart at anbefale. 

Med venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, 

tak for feedback!

Lyder godt. Tager lige et kig på ham. Tak for tippet!

God dag,

//Daniel 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføjer lige lidt til indlægget: 

Hvis der er nogle herinde som godt kunne tænke sig at prøve kræfter med at give den som foredragsholdere må I endelig kontakte mig - Alle henvendelser modtages med kyshånd!

//Daniel

 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)