Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til hvor mange T-shirt skal jeg lave?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg er ny her på amino

jeg er ved at lave et nyt tøj mærke. jeg vil starte med kun at lave T-shirt. Så spørgsmålet er så hvor mange T-shirt skal jeg få lavet, og hvor mange tørrelse S, M, L og LX, jeg mener man plejer at lave 1:2:2:1, er det rigtigt? Målgruppen er de 18-30 årige, og det skal sælges på en webshop som jeg snart skal få lavet. Det er kun til det danske marked, og der skal ikke laves for mange eksemplarer da det ikke skal være mainstream. Er det helt ved siden af, vis man laver 500 eller 1000 af vær t-shirt?

Tak på forhånd

Mvh Morten

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 04:14

Godaften :) 

Når du siger 500-1000 stk er det så i alt fordelt på rigtig mange designs eller er det plain T-shirt du ønsker ? det er lidt vigtig, hvis det er 500-1000 af hver design er det alt alt for mange vil jeg sige :) så gætter på det er 50 stk af hver design og så 10-20 forskellige designs. Hvis dette er rigtig er der alle muligheder for at få lavet nogle gode -tshirts med tryk kan ikke komme med en pris lige nu da jeg er hjemme :) men smid mig en mail på info@tex-tryk.dk eller ring på 98101088 på mandag så ser vi på hvad vi kan lave om ikke andet kan du få et par råd med på vejen :) 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Skrevet kl. 13:23

Det var 500-1000 stk af vær design, jeg tænkte, og jeg skal have 5 til 10 design. Er det virkelig alt for mange når der skal laves i de her størrelser  S, M, L og LX? men så skal jeg nok have lidt færre t-shirt, men er 500 ikke passende? jeg har et godt netværk til mange af de danske musikere, og de vil godt hjælpe mig med at få tøjet i musikvideoer Osv. Vi kommer til at minde lidt om Le Fix, Alis og Pa:nuu. Er der nogle der ved om hvor mange t-shirt de ca laver til det danske marked? 

og tak til Thomas Reberholt for det hurtige svar :D

Fra kø
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:07

Hej Morten
Umiddelbart lyder det som mange stykker tøj at tage hjem uden på forhånd at have solgt noget. Det kommer naturligvis også an på hvor mange
Penge du er instillet på at investere? Og hvor hurtigt lageret skal være tomt igen? Hvis t-shirt også skal kunne sælge til kvinder vil det være en god ide at inkludere str. XS. Du skal være velkommen til at ringe! Vh. Christina

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:42

Min mening unden at kende til din plan er det der alt alt for mange pr design. Niche marked er nok det jeg ville gå efter :)
Men når du er oppe på det antal i dine beregninger så ser jeg store muligheder i at få søsat denne ide :) du er velkommen til at ringe og udspørge mig om alt hvad du vil jeg skal forsøge at hjælpe dig så godt som det er mig muligt :) smider lige et nummer i pb :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:46

Nå jeg kan ikke skrive privat mit privatnummer er 20657909 og vil gerne du ringer uden for arbejdstid eller i weekender da jeg dårligt har tid til at snakke når jeg er på job :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:01

Du skal nok nærmere have 5 stk af hver design i hver størrelse :-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:11
Jeg har lavet et forsøg med 50 stk af hver design og af flere grunde valgte jeg 50 stk den primer grund var produktions prisen ved de 50 ligger så at msn også kan sælge dem med fortjeneste :)

Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Skrevet kl. 15:26

jeg investere det der skal til dog max 100.000 kr. Jeg ved ikke så meget om hvad det koster, men jeg skal ud og snakke med nogle tøjleverandører senere på måneden. Det første år er det okay vis det bliver tømt på et år, og senere hen tømmes på et hal år. Mærket henvender sig til mænd, men måske senere bliver der også lavet tøj til piger.   

Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Skrevet kl. 15:39

50 stk af hver design er for mange, jeg skal max have 10-12 design. Der skal laves nok t-shirt af vær så det ikke bliver for dyrt af lave, og uden det bliver for mainstream. Jeg går efter at være et niche produkt :) 100-500 stk ikke ca der man skal have?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)