Jeg bliver total forvirret... kan du forklare det for mig?
1. Webhotel på Meebox og laver redelegering af to domæner. 2. Sætter wordpress op på de to domæner (1 klik..) 3. Afventer redeligeringen, så jeg kan logge ind i wordpresse på den enkelte domæne.. 4. Tjekker dns hos dk-hostmaster og ser at opslag giver at dns er overflyttet til Meebox......' 5. Tjekker tidligere i dag, via mobil og ser at mine to sider på de to domæner nu vises med de nye wordpress installationer.. 6. Senere vil jeg ind og lave opsætningen på de nye wordpress installationer... ..og.. 7. Ny vises hjemmesiderne pludselig som de oprindelige! 8. Dns viser stadigvæk de er overflyttet, til Meebox 9. Tjekker via mobil som tidligere, også her vises de gamle placeringer pludselig...
Jeg bliver total forvirret... kan du forklare det for mig?
1. Webhotel på Meebox og laver redelegering af to domæner. 2. Sætter wordpress op på de to domæner (1 klik..) 3. Afventer redeligeringen, så jeg kan logge ind i wordpresse på den enkelte domæne.. 4. Tjekker dns hos dk-hostmaster og ser at opslag giver at dns er overflyttet til Meebox......' 5. Tjekker tidligere i dag, via mobil og ser at mine to sider på de to domæner nu vises med de nye wordpress installationer.. 6. Senere vil jeg ind og lave opsætningen på de nye wordpress installationer... ..og.. 7. Ny vises hjemmesiderne pludselig som de oprindelige! 8. Dns viser stadigvæk de er overflyttet, til Meebox 9. Tjekker via mobil som tidligere, også her vises de gamle placeringer pludselig...
Hvad sker der?
Kan det hoppe frem og tilbage?
/Kimse
Har du prøvet at lave en support ticket til dem? Kunne være de vidste lidt om hvad der foregik
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
En mulig forklarring på de forskellige dns-oplysninger:
Computere og routere gemmer dns-oplysninger, så deres cache skal slettes før en redelegering slår igennem hos dig.
Du har sikkert sat din telefon op tll at bruge dit trådløse netværk hjemme.
Da du tjekkede første gang på telefonen brugte den dit mobilselskabs dns-oplysninger, da du var kommet hjem, brugte telefonen din routers cachede dns-oplysninger.