Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løbeshop søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en, som driver en webshop, hvis sortiment blandt andet består af løbesko. Jeg er med i AffiliateDM, med en side, om netop dette emne. Der er kun ét partnerprogram på Partner-ads, som handler med løbesko, og deres sortiment er ikke særlig bredt. Så hvis du har en webshop med salg af løbesko, så skriv gerne til mig, hvis du kunne have interesse i en god affiliate aftale. 

På forhånd tak.

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44

Så vidt jeg ved, findes der en del løbeshops? Hvorfor skriver du ikke bare til dem?

Hvis du fortæller dem hvad du vil lave og de kan få nogle salg ud af det, tror jeg at der er en del af dem som er interesseret i at lave en aftale med dig. Bare fordi de ikke er på de vanlige partnerprogrammer, betyder det ikke, at de ikke er interesseret i et samarbejde.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:52

Casper Lorenzo Jensen:

Så vidt jeg ved, findes der en del løbeshops? Hvorfor skriver du ikke bare til dem?

Hvis du fortæller dem hvad du vil lave og de kan få nogle salg ud af det, tror jeg at der er en del af dem som er interesseret i at lave en aftale med dig. Bare fordi de ikke er på de vanlige partnerprogrammer, betyder det ikke, at de ikke er interesseret i et samarbejde.

Problemet er blot, at ingen af butikkerne lever op til deres "24 timers svartid". Har nu ikke fået svar i mange dage fra dem, så kan ikke gå ud fra at de gerne vil lave affiliate.

.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)