Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dealsite?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 03:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte men jeg prøver alligevel. Jeg er ny herinde så i må gerne rette på mig hvis det er :)

Det er ikke så længe siden at jeg er blevet færdig med min uddannelse som markedsføringsøkomon.  Jeg er 23 år, og har sammen med en kammerat overvejet at starte noget ala downtime.dk op. Vi er begge villig til at smide mange timer i projektet og arbejde hårdt for det. Vi har begge et arbejde men brænder virkelig for at være selvstændig. 

Vores spørgsmål lyder på om der overhovedet er noget at komme efter her? altså indtjeningsmuligheder. Vi er seriøse omkring det her og er selvfølgelig villig til at smide en del penge efter det.  Vi har selvfølgelig undersøgt markedet og kan se at der er bred konkurrence.

Hvordan kommer vi i gang, hvor skal vi starte fra osv? Hvad koster det at få en professionel til at bygge sådan en webshop op for os ca. Vi har pengene så det er ikke noget problem. 


Håber i kan hjælpe :) 


 

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror efterhånden det går ned ad bakke for deal sites, prøv at se hvilke ting de har med og hvor meget det sælger osv.
Det bliver mere og mere kedeligt.
Spørgsmålet er vel hvad det "næste" bliver?
Måske i skal prøve at kigge lidt til USA og se hvad de ellers har af gode ideer?

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et hav af færdiglavede sites man kan købe til netop dette marked. Så at få et site op er det nemme. Det svære er at få kontakt til leverandører og få dem med på ideen. Det er langt det sværeste og især i nuværende marked.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar :) Det giver endnu mere at tænke over.. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)