Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med at komme til min side, fra Safari og Mozilla

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså...

Jeg sad og rodede med min Magento side. Jeg fandt filerne til shoppen i min FTP og hentede dem alle ned på min Mac. - Lidt voldsommere, end jeg lige havde troet. Og utrolig kompleceret at finde rundt i. - Jeg havde til hensigt, at lave om på designet, via Css filerne.

På et eller andet tidspunkt, har jeg fået fucket noget op. For MIN computer vil nu ikke give mig adgang til Magento hjemmesiden (ej heller /admin)  fra Firefox og Safari. Jeg kan kun komme ind på den, på Chrome. Men andre kan tilsyneladende godt komme ind fra deres Pc'er, i alle browsere!

Jeg har geninstalleret Firefox, for at se om det løste problemet. Men nej.....  

Når jeg pinger adressen i terminalen, så viser den at den tildeler siden en test IP (127.0.0.1) og smider den tilbage i hovedet på mig. Hmmm....

Jeg har googlet og googlet, men jeg har svært ved at formulere problemet, så det har været svært for mig, at præcisere et søge spørgsmål.

What have I done?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:11

Har du den liggende på et webhotel eller lokalt på maskinen? - Bliver forvirret over at du siger at andre godt kan se siden, men du har måske en reel server sat op lokalt?

At du pludselig ikek kan få adgang til siden fra specifikke browsere lyder ikke som noget der kan have noget med CSS at gøre.. Kan du forklare nærmere hvad du har pillet til, oghar du et link til siden? (Du kan evt. sende det i en PM)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:12

127.0.0.1 er i øvrigt en standart ip for ens lokale webserver.. Det er det samme som at skrive "localhost/".

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:20

For mig lyder det også som om du forsøger at starte siden på 'localhost'. Hvordan forsøger du at tilgå siden i dine browsere? Skriver du adressen og trykker [ENTER]? Og hvad siger den så? og står der stadig www.dinshop.dk, eller har det ændret sig til noget med 'localhost' eller 127.0.0.1?

Prøv at trykke F5 for at gennemtvinge en genindlæsning af siden, eller tøm cachen i dine browsere.

Her funker det fino på Mac i alle browsere.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:23

På en mac virker F5 ikke sådan.. Men man plejer at kunne gennemtvinge en genindlæsning ved at holde SHIFT nede mens man reloader siden :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 16:24

Rasmus L. Knabe:
På en mac virker F5 ikke sådan.
Nå??? Det gør den altså på min iMac med OS X Mountain Lion.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:28

Sorry.. Har aldri hørt om funktionen før andet end fra Windows og hos mig virker det ikke!?

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 16:41
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)