Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan får du flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev - Hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey gutter og gutinder .

Jeg knokler på livet løs på min nye webshop SpilMedSmil.dk hvor jeg skal sælge brætspil. Som de af jer der før har drevet webshop sikkert ved er der en milliard ting man skal have styr på og man bliver nødt til at prioritere.

Med denne webshop, som er min anden, vil jeg have rigtig meget fokus på email markedsføring - For det virker sgu. Men for at det skal blive en succes er det naturligvis vigtigt at få samlet en masse email-adresser. Det leder mig hen til det sted hvor jeg godt kunne bruge noget hjælp!

Har du før kørt en kampagne med et coming-soon-site hvor du skulle samle emails op så du kunne starte din webshop med et brag?

Har du idéer til hvordan jeg kan hive en masse folk forbi siden og skrive sig op til mit nyhedsbrev?

Som siden er nu kører jeg en konkurrence med præmier for 4000,- naturligvis brætspil. Det har givet en smule tilmeldinger, men slet ikke nok. Størstedelen af de tilmeldte personer er personer som jeg på den ene eller anden måde allerede kender.

Hvad ville du gøre?

Skal jeg ændre noget på siden?

Jeg har investeret i begge e-bøger omkring email-markedsføring fra Christina Klitsgaard og har en masse gode idéer til hvordan jeg skal samle emails når jeg er kommet i gang med webshoppen

Så status er at jeg har styr på selve konverteringen af de opsamlede mails - men mangler at samle mange flere email-adresser inden jeg går i gang.

Alt hjælp er kærkommen.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 15:31

Jeg synes måske, du er lidt for optimistisk, når du regner med at samle mange tilmeldinger, før der overhovedet er noget at købe i shoppen ... Selvfølgelig kan du bruge en masse tid på at gøre opmærksom på dit tilbud om konkurrencedeltagelse overalt, men er det umagen værd, hvis din shop alligevel åbner snart? Sommetider er man nødt til at have lidt tålmodighed. :)

Når først shoppen åbner, så "sælg" dit nyhedsbrev med en rabat med tidsbegrænsning - og skriv igen til folk, før fristen udløber. OG: Skriv en catchy overskrift - og skriv i det hele taget alt, hvad bukserne kan holde til. Her mener jeg ikke, at du skal skrive i lange baner, men skriv, så godt du overhovedet kan, brug den tid, det tager at lære at skrive en sælgende e-mail - selv hvis du i starten skriver til 3 venner og din gamle mor. Smile

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:57

Hej Louise.

Tak for din kommentar.

Jeg mener bestemt ikke at det er for optimistisk at håbe på nogle tilmeldinger inden man er gået i gang. En email-liste skal jo starte et sted og jo flere man har på listen jo mere sælger man forhåbentligt også? Men der er begrænset med tid inden jeg starter webshoppen så du har nok ret i at det er begrænset hvor mange jeg når at samle. Men lidt har også ret ;)

Med hensyn til dit tip med at sælge mit nyhedsbrev så er det rigtig godt. Har selv haft noget lignende i tankerne og er ved at lægge lidt planer for hvordan mine kampagnemails skal føres ud i livet.

Har du selv erfaringer med disse mails? Virker de?

Mvh

Emil

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)