Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking af møder direkte fra hjemmesiden - Vil det virke ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Først tak til alle dem der kommer med gode råd her på siten. Det er uvurdeligt hjælp. I mit firma har vi netop uploaded en ny hjemmeside

www.ondutyplanner.dk

Den skal hjælpe os til at booke møder med kunder, således at vi kan få lavet et salg af vores (selvfølgelig) fremragende software til planlægning af vagter.

Det vil glæde mig meget hvis der er nogle der har lyst til at give et par kommentarer. Smile

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:00

Det er en formmailer side?

I kan jo også få et rigtigt booking system istedet.

Jeg er lidt i tvivl om jeg er "træk af dine Excel systemer" ;)

Men jeg booking af møder på hjemmesider virker godt, men der skal nok lidt mere til end en kontaktformular.

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 13:08

Tak for dit svar. Amino og din hjælp er uvurdelig.  

Ja, det er det. Det er en formmailer side. Du har ret i at vi godt kunne have et rigtigt mødebooking system kørende, men så mange møder har vi ikke. Jeg vil være rigtig glad hvis det bare bliver til et om ugen Smile

og tak, den har jeg fuldstændig overset. Det er jeg ret træk af !!

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 13:13

Jeg har lige en kommentar til.

Det er ikke meningen at kunden blot skal booke et møde også møder jeg ellers op på aftalte sted og tidspunkt. Det er blot meningen at kunden skal sende sine kontakt oplysninger til os, så vi kan ringe dem og aftale nærmere. Det giver os også en mulighed om at få lidt mere viden om hvad for en kunde det er inden salgsmødet. Cool

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)