Kære Aminoer. Mit lille firma går godt, og det er jo rigtig dejligt. Det er dog stadig en hobby og endnu langt fra noget jeg kan leve af. Men det er spændende og meget udfordrende. Med en baggrund fra salg og IKKE it/webshop/konvertering osv. skal jeg bruge din hjælp. Kan du få min shop til at konvertere bedre? Der kommer mange mennesker ind på shoppen, pt. KUN fra en DBA erhvervsannonce. Jeg har et unikt produkt, og jeg er af den overbevisning at langt flere kunder ville ende med at trykke bestil ved enkelte justeringer. Måske anden betalingsløsning? Jeg skyder lidt med spredhagl om hvad jeg kan gøre, og da mine kompetancer på området er ikke til stede, må jeg have hjælp. Jeg tænker at du får adgang til shoppens indstillinger, google analytics og har erfaring med at få shops til at øge komvertering. Dybest set vil jeg have flere af de kunder der ender på min shop til at købe, jeg VED at nogen bakker ud, og det skal de selvfølgelig ikke. Når vi er igang skal jeg nok tilmeldes noget adwords også. Men har ikke viden, tid og overskud til at sætte mig ind i de her ting. Så jeg må betale mig fra det. Jeg håber at høre fra dig hvis du har mod på opgaven, det drejer sig om www.homegoal.dk Tak ! |
Har du læst bogen 'konverteringskarma' af Morten Vadskær? Du kan få den "gratis" ved at være Amino Plus medlem!