Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og gode fif's til PrestaShop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lokal-hypnose.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere.

Er der nogle af jer som har erfaring med Prestashop?
Jeg er ved at lave min første hjemmeside og har nogle små start problemer, f.eks. hvordan og er det muligt at ændre siden til dansk? Tænker især på menu navne osv.
Deres kundeservice/helpdisk er ikke verdens hurtigste :)

Eller hvis der er nogle gode fif til prestashop så del dem gerne, tak!

M.v.h..

Anders Skafte

Til polterabend, kvindefester og firmafester er jyskcroquis.dk aktiviteten der bringer glæde, sjov og top underholdning for en hver smag.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:14

Gå til nemprogrammering.dk og se deres turorials, der får du det at vide og meget mere også. Gode video tutorials på mange forskellige CMS osv.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 9. Mar 13
Fra  Lokal-hypnose.dk Skrevet kl. 22:16

Tak for det og det hurtige svar :)
Jeg vil prøve det og se om der er gevinst

Til polterabend, kvindefester og firmafester er jyskcroquis.dk aktiviteten der bringer glæde, sjov og top underholdning for en hver smag.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:45

Du kan også finde masser af hjælp på prestashop.com og det danske forum for PrestaShop

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 9. Mar 13
Fra  Lokal-hypnose.dk Skrevet kl. 23:02

Har stadigvæk problemer med at få min shop på dansk som standard sprog, den vil ikke rigtigt rette sig til som beskrevet.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:18

Tænker, at du er den samme, som jeg har svaret i PrestaShop forum - brugeren "Skafte"? Husk, at jo bedre, du forklarer problemer (oplysninger om version, hvad du har prøvet, adresse så man kan se problemet, skærmdumps osv. osv. afhængig af problem)- jo hurtigere får du svar og jo bedre er de.

Derfor har vi også på PrestaShop forum lavet nogle retningslinier (som alle burde læse og følge - de står allerøverst i forum, så de er næsten ikke til at overse)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)