Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fungere min menu struktur ? - Kameravalg.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er igang med at opbygge min første Affiliate hjemmeside, og syntes det drejer sig omkring lidt grundlæggende opbygning af hjemmesiden, tænkte jeg at den hørte hjemme her alligevel.

Er pt igang med at opbygge mit menu system, men overvejer om jeg har for mange undergrupper, og om det vil være bedre med flere længere sider.

Fx:

http://kameravalg.dk (Hovedsiden)

- "Valg af type kamera" - 1.trin der skal fungere lidt som en slags indledning / generelt.

- "Kompakt kamera" - 2. trin der forklare mere præcis omkring den type kamera.

- "Anbefaling - Kompakt kamera" - 3. trin der kommer med direkte anbefalinger

Min tanke går lidt på om folk overhoved vil trykke på "Valg af type kamera", men mere forventer at alt ligger som en undergruppe når der kommer en drop down menu frem - Kan i følge med ? ....

Om man skal droppe muligheden for at klikke på "Valg af type kamera" og istedet for lave en "Generelt" der vil ligge som 1.trin.

Har valgt en lidt mere statisk side istedet for en blog, grundet det er hvad jeg lige følte mest for, så kunne godt tænke mig at høre lidt omkring hvordan i syntes det fungere med menu strukturen.

Skal jeg lave nogle færre + længere sider, eller er det ganske rart at tingene er ordenligt opdelt ?

Mvh Henrik

(Kan se det måske er lidt kryptisk skrevet, men håber i kan se meningen)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:18

Er siden lavet til SEO eller PPC? Jeg gætter på SEO og hvis det er tilfældet synes jeg at du skal nøjes med trin 1 og 2 (og lægge anbefalingerne ind under siden på trin 2) og ja drop muligheden for at klikke på "Valg af type kamera", det virker overflødigt.

Jeg er dog ikke den største SEO-ørn så måske nogen kan svare på om der vil være en fordel i at have en anbefalingsside separat?

Hvis den er til PPC skal surferen slet ikke klikke på noget men komme direkte fra annoncen ind til det produkt/type af produkt som han/hun søger.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:16

Takker for svaret Smile

Den må vel næsten være lavet til SEO med Affiliate som en "statisk" side med en masse brugbart indhold - Er lidt på begynder fødder med tingene endnu Smile

Var lige ved at prøve at ligge en "Generelt" under "Valg af stativ" skal dog lige have fundet ud af hvordan jeg sikre mig at man ikke kan klikke på den - Pt kommer man bare til en "404 — Har vi ikke set hinanden før ;-)" side desværre.

Men kunne da være rart hvad andre syntes fungere bedst på min side inden jeg laver det om.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)