Jeg har et større problem med min exchange-migrering. Når jeg forsøger at oprette ny bruger til Office365 (hos tdc hosting, www.cp.tdchosting.dk) får jeg flg. fejl:
""Ugyldigt input 'up_UserPrincipalName' er ugyldig: Domænet eversel.dk er ikke verificeret endnu. Prøv igen senere"".
Jeg vil derfor høre om der er nogen som kan kontrollere at jeg har sat MX records korrekt op. Hos tdc har jeg fået flg.
Hostnavn:
Record Type:
Værdi:
(*) dit-domæne.dk
TXT
MS=msXXXXXXXX
Autodiscover.dit-domæne.dk
CNAME
autodiscover.outlook.com
(**) Dit-domæne.dk
MX 10
Dit-domæne-dk.mail.protection.outlook.com
Dit-domæne.dk
TXT
v=spf1 include:spf.protection.outlook.com -all
Disse informationer har jeg sat ind i DNS´en hos min udbyder (www.webhosting.dk) - vedhæftet som screenshot.
Jeg har pt. ventet ca. 24 timer - sidst jeg gjorde det hos google business, gik der kun en times tid.
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
Jeg kan godt kontrollere dine dns settings, men desværre først imorgen kl. 8.00. Hvis det stadig er aktuelt der, så er du velkommen til at skrive på damil@tdc.dk Hvis du er heldig er der en der kommer mig i forkøbet :-)
Hvis du har sat det op som i ovenstående link og ændringerne ikke slår igennem, bør du måske kontakte webhosting.dk for at afklare om der er omstændigheder hos dem som gør at det ikke virker.