Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MAINSTREAM ELLER SO F***ING SPECIAL ... Vi har fået en tom kursusplads

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Malling
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa super-iværksættere
Jeg har indgået et samarbejde med væksthus midtjylland i forhold til at lave et "kick-ass" forløb for "Start-Ups", der gerne vil lære hvordan du differentierer dig på markedet, hvordan du booster salget på et meget lille budget osv. Det er et super fedt kursus med kun 5 deltagere, fordi vi går i dybden. Problemet er bare, at vi har fået et afbud og kurset gennemføres kl. 8-12 den 8, 15 og 22 august i Århus. Så hvis du er frisk eller kender nogen, kan du komme med for kun 750 + moms (normal pris 3.957 kr.) og som en særlig bonus får du produceret en topprofessionel præsentationsvideo til din hjemmeside.  Tilbuddet slutter på tirsdag kl. 19 og jeg giver ikke kun pladsen ud fra "først-til-mølle", men ud fra hvem jeg vurderer, der er den mest motiverede :-)
Jeg har skrevet mere om det på http://kliktv.dk/live-events
Nå ja forresten her er også lidt om mig:
Jeg har skrevet bogen "på kanten af kaos", som fik 5 stjerner i Børsen. Jeg er serie-iværksætter, uddannet erhvervspsykolog og tidligere direktør i Gazellevirksomheden Nordic Cryobank. Jeg vil gerne hjælpe iværksættere, fordi jeg har mærket på min egen krop, hvor svært det er at differentiere sig og skabe en succesfuldvirksomhed. Derfor startede jeg for nogle år siden at interviewe de mest succesfulde entreprenører og ledere. Og det er tips og tricks fra den proces, som jeg gerne vil lære fra mig.
Tænk som en vinder, vi ses :-)
Jesper
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ryk eventet til "djævleøen" så er jeg på :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)