Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det muligt?? trappevask rengøring til 35.000 kr om mdr?? betaler for alt selv.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

ja rigtig nok men nu har jeg selv arbejdet for det. og ved hvad det kræver :D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu kommer mit indlæg sikkert til at lyde en smule negativt, men det er ik mening!

Men jeg forstår seriøst ik, hvordan du kan overveje at kaste dig ud i rengøringsbranchen, hvis du ik som minimum kender almen praksis. F.eks hvordan priserne regnes ud, prisniveauet mm. 
Du vil komme til at virke amatøragtig, hvis du pludselig skal give et tilbud, da priserne enten bliver katastrofale lave eller mega høje.

Dernæst er der mange, som kæmper om underleverandørjobbene, og der er hård priskrig, så det er heller ik en let branche at komme ind i...

Mit råd er, at du først sætter dig ind i branchen, før du begynder at overveje at starte op.

At starte firma i desperation er det værste, som du overhovedet kan gøre. For du ser ikke faresignalerne, fordi fokus er på $$$... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil både gi dig ret og ikke ret ser ikke kun dollar tegn men tak for dit indlæg

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu bliver jeg nød til lige at kommentere lidt på den her tråd. Jeg har selv holmblads.dk og gladejendomsservice.dk, og har siden jeg lærte at gå været med i et familieejet firma i samme branche.

Først og fremmest... Du kan ikke starte op med fuld tid som underleverandør for bare et firma. Det er ulovligt. Du skal i så fald ansættes.

For det andet er du alt, alt for dyr. Hvis du halvere din pris (ekskl. moms), så er du ved at være der. De absolut billigste opgange jeg har i min porteføje ligger på 105,- pr. trappe pr. gang. Det er 6 terrazzo-trapper der støvsuges og vaskes.

Samtidig er du også nød til at variere dine opgaver meget mere. Hvis du satser på fuldtid med trappevask, så er du slidt op ind du bliver klar til pensionen. Tilbyd andre relaterede opgaver, og lad være med at fokuserer så meget på kun trapperne. Det er et produkt som hundrede af virksomheder kæmper om. Derimod findes der ikke mange seriøse og stabile viceværtvirksomheder, da det kræver væsentligt mere.

Hvis du arbejder på at bliver underleverandør, så kan jeg fortælle at polakker tilbyder fejning og vask af trapper til 40,- pr. stk. Det er useriøst lavt, men du skal bare vide hvad du kæmper i mod. Du skal satse på dine egne kunder.

Til sidst... Forvent ikke at du bare lige dumper ind i et situation hvor du fra dag 1 kan hente 35.000,- hjem. Det tager tid at oparbejde en kundekreds, så du må starte i det små.

Venligst

Brian Phillip

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

trappevask:

100 kr for 1 opgang.... http://mrejd.dk/trappevask

Det er kun for 4 etager. Så det er ikke nogen lav pris. Fra st. til 3. sal eksempelvis eller kælder til 2. sal.

Venligst

Brian Phillip

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

Jeg forstår ikke det kan være så svært med prisen ? 

Man tager udgifterne til trappevask , så tager man indtægterne og så trækker man udgifterne fra indtægterne. Og så har du det som du kan rutte rundt med, og give pris på trappevask på.

Jeg har skrevet et par guides til det på min hjemmeside

Se 2 af de indlæg her : http://www.aktiv3.dk/2013/02/start-et-rengoeringsfirma/ og http://www.aktiv3.dk/2010/04/kaere-nye-rengoeringsfirmaer/

Vores egen side om trappevask i København, kan man se her : http://www.aktiv3.dk/trappevask-koebenhavn/

Hvis man virkelig vil, så kan man. Det tager bare noget tid. Held og lykke

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det vil jo være meget mere simpelt hvis alle sammen overholdte overenskomsten for området - og det siger jeg bestemt ikke fordi jeg er fagforenings fan. 

Men hvis alle betalte det samme i løn, som jo er den største omkostning i dette tilfælde så vil det være meget nemmere at regne ud..

Hvis vi følger overenskomsten så koster en time ca. kr. 190-195 kr, dertil er det så noget vareforbrug hvilket igen er forskelligt fra indkøber til indkøber men lad sige 5 - 10 % der skal lægges oveni så vil resultatet være

190,00 i timen + 10 % i vareforbrug = 209,00 i timen så mangler vi bare og finde ud af hvad vi vil tjene i timen for at vaske de trapper - lad os sige 20 % så bliver resultatet Kr. 250,00 i timen. (afrundet for nemhedens skyld )

Så kigger du på opgaven og lad os for nemheden skyld sige at vi nu vurdere trappe opgangen til at tage 15 min pr. gang så kommer regnestykket til at se sådan her ud Kr. 250,00 x 0,25 = Kr. 62,50 pr. trappeopgang pr. gang.

Hvis du så skal rengøre den opgang 1 x ugentligt, og finde prisen pr. måned, så ganger du prisen med 4,33 da der i nogen måneder er 4 uger andre måneder 5 uger - men i gennemsnit er der 4,33.

Så til slut bliver det 62,50 x 4,33 =269,32 ekskl. moms pr. måned. momsen er 25% :-)

Hvis du nu holder dig til denne formel, gå du aldrig helt galt i byen, om din fortjeneste skal ligge på 20 % eller noget andet er op til dig selv, du ganger bare der efter!

Og så lad hver med at spekulere på polakker, ungarer og alt mulig andet - den kunde der ikke kan se fornuften i ovenstående regne eksempel for du alligevel aldrig som kunde.

hvis jeg så vender tilbage til dit udgangspunkt på de kr. 35.000,00 i måned ekskl. moms så og finde du skal finde ud af hvor mange trappeopgange du skal vaske hver uge for at omsætte for kr. 35.000,00 så divider du bare med prisen pr. opgang ( 62,50 ) og divder igen med 4,33 så har du hvor mange opgange du skal vaske pr. uge divider med 5 og du har pr. dag.

35.000,00 /62,50 = 560 opgange / 4,33 =129 opgange i ugen / 5 = 25 opgange om dagen 

Ja og sådan kan man jo blive ved :-) men faktum er at den klare du nok ikke år ud og år ind :-) trust me.

God vind, 

M.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du gerne vil have et direkte svar så tage imellem 25- ?? pr etage, så er du ikke helt ved siden af. Og ja der mange andre der gøre det dyre og billigere, men det skal du ikke bruge din tid på, for ellers får du jo ikke nogle kunder.

Der ca. 2869 andre rengøringsselskaber der er reg. i Storkøbenhavn, så kamp til stregen skal du nok få om der er polakker, dansker eller kineser skal du fokusere på dit eget og ikke andres gøremål.


Vi er fx vokset med underleverandør kontrakter for andre rengøringsfirmer og det har givet os fremdrift. Og som en god sælger bliver jeg da også nød til at nævne at vi stadig stadig kan give en hånd med til dem der mangler akut hjælp ind for rengøring. vi kan ryk ud ind for 1-4 timer. og referencer har vi nok af ( skriv en PM).

Kan kontaktet på

info@danskrengoring.dk

eller

+45 71 99 43 43

Dansk Rengøring- rengøring med omtanke

www.danskrengoring.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet

Mvh Kristian Matthes

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)