Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er det muligt?? trappevask rengøring til 35.000 kr om mdr?? betaler for alt selv.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil hører om da jeg sad og kigget på det. og regnet lidt på det jeg ville kunne få råd til at starte som selvstændig indenfor rengøring og trappevask betaler for alle rengøring produkter selv. og det men arbejder under en.?? som har med rengøring og trappevask. jeg har som sagt erfaring indenfor trappevask og ejendomsservice.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ven.

Du bliver virkelig nød til at uddybe dit spørgsmål.

Forstår ærligt INTET af din tekst.

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt,er det ikke til at forstå hvad du skriver. Hvis jeg forstod lidt rigtigt, så var det noget med om det var for dyrt at forlange 35.000,- om måneden, for trappevask. Prøv at ændre din tekst, og gør dig lidt mere umag.

Mvh

Mathias

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

det jeg mener er jeg bliver moms registreret finder et firma der har med rengøring trappevask græsslåning og det. men tilbyder jeg kan gøre det for 35.000 kr om mdr. og så har jeg selv alle tingene med det vil sige han skal ikke tænke på løn han skal ikke tænke på hvis tingene går i stykker og skal købe nye og det.

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som underleverandør får du betaling for det du laver, dvs får du opgaver nok kan det sagtens lade sig gøre men du skal nok ikke satse på at få en fast løn med mindre får en fast kunde portifølge.

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

okaii.. hvad for sådan en underleverrandør ca. undskyld jeg sprøg så meget men vil bare gerne igang med noget da jeg står til at miste mine dagpenge.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror at branchen er meget stærkt presset af østeuropeer og andre udlændinge, derfor vil jeg mene at først skal du finde kunderne også så kun der åbne din virksomhed.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har så også relevant, om de 35 K er før eller efter moms.

Hilsen, Robert

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

firma kan du stifte på meget kort tid og gratis, så jeg er enig med de der siger, find opgaverne først. Du kan jo se sådan på det, at når du ryger ud af dagpenge systemet i alle fald, så er der måske kontanthjælp (og måske ikke hvis du er gift - har hus osv) eller - finde andet arbejde - bliv ved at søg - eller selvstændig.

Selvstændig underleverandør i rengøring tror jeg er vanskeligt og du får næppe en fast løn aftale - men en pris per opgave, så UD og tal med den type firmaer du mener at kunne finde underleverandør aftale med, tilbyd som du gør (om de så vil har du bruger deres udstyr eller eget vil vise sig, men de køber nu sikkert billigere end du lige kan. Så får du et overblik, ja jeg kan ligge på 35.000 brutto (om det så er inkl. moms eller ex moms du har behovet) og kan du det - så stifter du CVR, kan du slet ikke nå op der i nærheden, så skal du nok ikke rode for meget med det - men skaffe alm job  -

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vonbale ikke fordi det skal komme til at diskotere men har set du reklamere med billig arbejdskraft og derfor går det ud over os andre nok om det

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)