Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cardfever - en dansk gavekortportal! Mangler tilbud fra dig!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Det er med stor glæde at jeg endelig kan præsentere den side, mig og min makker har knoklet på de sidste par måneder.

Vi er endnu ikke færdige med den endelige side, men har igår offenliggjort projektet med en preview side.

I kan finde siden her: www.cardfever.dk 

Siden er opbygget over to koncepter, som vi prøver at samle i én.

1. Gavekort marked hvor private kan købe og sælge gavekort til hinanden gennem os.

2. En "deal" page hvor vi kommer til at sælge gavekort direkte fra webshops, butikker osv med besparelser.

Til den sidste del, søger jeg nogen tilbud fra jer aminoerne der har webshops som kunne tænke sig at blive markedsført igennem os!

Vi tager 0% i avance i den første periode, hvorfor alt fortjeneste går til jer! Det eneste krav vi har er at der en besparelse på gavekortetspris ifht. værdi når kunden indløser det på jeres webshop eller butik.

Hvis i har nogen spørgsmål så fyr dem endelig af - så prøver jeg at besvarer dem bedste muligt! 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Simon!

Jeg vil gerne hjælpe jer igang. Lad os prøve med et gavekort til iCovers.dk. Bare send en mail til mig på mail@casperblom.dk, så kan vi finde ud af detaljerne :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Skrevet kl. 16:34

Det er hermed gjort :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Skrevet kl. 12:48

Så er vi gået ind i den sidste fase, og håber på at være klar til at gå i luften i den nærmeste fremtid! Derfor udlodder vi en iPhone 5 til én af de heldige der har tilmeldt sig vores nyhedsbrev.

Vi søger stadig tilbud fra webshops, butikker osv der er interesseret i at udstede billige gavekort!

Mvh

Simon

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)