Jeg står og skal til at lave en affiliate side, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal lave den om jeg skal lave den i wordpress eller om jeg skal kode den fra bunden.
Jeg har ikke den store erfaring indenfor wordpress, men efter hvad jeg har hørt er det ikke svært at finde rundt i, at kode fra bunden har jeg rimelig godt styr på.
Det kommer an på hvor dynamisk din side skal være. og hvis du ikke forventer at opdatere dit indhold så ofte, jamen så kan du lige så godt gøre det som du er vant til og har styr på.
Hvis du regner med hyppige opdateringer af dit indhold, så vælg Wordpress.
Ved nærmere eftertanke: vælg Wordpress uanset, og sæt dig ind i det en gang for alle. Det er fremtiden
Nu har jeg arbejdet med WordPress i en del år, og bliver stadig fascineret over det! WordPress kan mange flere ting end man lige regner med.
Du kan spare en masse tid ved at vælge WordPress - der er for det første utallige designs at hente på nettet (nogle koster, andre gør ikke) - og dertil kan du lege med plugins. Nu snakkede du om at lave en affiliate side - du kan evt. kigge lidt på dette plugin: http://wordpress.org/plugins/affiliates/screenshots/
Så kan du jo se om det er noget for dig :)
Held og lykke med projektet! - Aris Kuckovic www.in10se.dk
Du har truffet den rigtige beslutning ved at vælge WordPress. Jeg har mit eget CMS, men bruger det næsten aldrig mere da WordPress ganske enkelt er meget hurtigere at sætte op. Samtidig er der utrolig mange plugins som blot installeres med et par klik - kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har haft gang i noget programmering. Proff design og søgemaskineoptimeret tema kan fås til $80.
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Det kan være supersjovt at kode noget fra bunden af, men man ender i min erfaring altid med at bruge en satans masse tid på at kode og ikke så meget på at udvikle forretningen.
Det er måske en god ting hvis man udvikler et særdeles avanceret og heller nyt produkt. Men lige affiliate sites findes der jo en hav af i forvejen, så hvis din(e) affiliate site(s) er forholdsvis simple vil jeg også foreslå wordpress.