Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN ABONNEMENT HJÆÆLP!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har været i udlandet fra d 29/6- d 13/7 og kan se jeg har fået en regning på knap 3100, 

og ringer så ind til deres kundeservice for at høre hvorfor den er så høj og får så afvide at min gprs i udlandet ligger på 2200, ( ecl de øvrige, ringe rundt, sms osv) og jeg siger så til dem at jeg har slået dataroamning fra og 3G, så det eneste jeg har brugt er WIFI fra selve hotellet, og får også afvide at d. 29-30/6 dvs på de to dage har jeg brugt 2200, og den sidste dag altså den 30/6 fik jeg en sms kl 11:30 hvor der stod følgene: Du nærmer dig datagrænsen på 450 kr. inkls moms pr md for datatafik i udlandet. kontakt venligst kundeservice for at ændre grænsen.Mvh dit teleselskab. 

Og så får jeg endnu en besked fra dem samme dag d 30/6 kl 17 for der derimod står : Vi afbryder nu din datatrafik på 450kr inkls moms pr md for datatrafik i udlandet. kontakt venligst kundeservice for at ændre grænsen..

Vil det så ikke sige at min regning burde være på 450 kr? og ikke 2200? forstår det ikke, jeg har ringet inde og klage og de har fastbesluttet om at jeg SKAL betale de penge, og de har fået nogle teknikkere til at undersøge om jeg overhovedet har fået de sms'er fra dem, og de siger så at dem har jeg ikke modtaget, da de ikke samarbejder med tyrkiet, og hvilket jeg har og har enda bevis, og den sendte jeg så ind til dem, meen stadig skal jeg betale for den? hvad gør jeg ?? 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)