Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med skatterådgiver søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

På grund af øget efterspørgsel og nye mulige fremtidige samarbejdsrelationer/revisornetværker er jeg på jagt efter en - måske to - personer der kan indgå i arbejdet med at rådgive revisionsfirmaer m.v. i skattespørgsmål, kursusvirksomhed, virke som sparringspartner i forhold til revisorer, undertegnede m.fl. 

Det er et ubetinget krav at pågældende kan tilføre revisorerne noget som de ikke selv har i forvejen blandt egne medarbejdere. Dvs. at pågældende enten har en skattemæssig baggrund fra Skat og/eller som skatterådgiver i et mellemstort/større revisionsfirma. 

Jeg forestiller mig at pågældende ligesom jeg selv opererer på freelance basis via egen virksomhed eller selskab. Evt. via mit eget selskab, Pågældendes uddannelses- og erfaringsniveau er ikke alt afgørende idet denne vil kunne indgå på lige fod med mig eller med mig som overreference og dermed "vokse" med tiden. Derimod lægger jeg vægt på at pågældende har en vis autoritet, personlighed og formår at forklare komplekse forhold på en let forståelig måde.     

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)