Hej Amino Jeg har startet min virksomhed i starten af 2012 og har løbende modtaget gode råd fra alle jer iværksættere herinde på Amino og det er jeg rigtig glad for. Der har været konstruktiv kritiv og knap så konstruktiv kritik, men i bund og grund har jeg fået meget ud af alle jeres svar. Nu kommer så det store spørgsmål: Skal jeg vælge B2B eller B2C? Jeg har svært ved at finde ud af om jeg har det bedst, som konsulent der hjælper andre virksomheder med deres hjemmesider eller om jeg er bedst til at sælge til private. Jeg har jo ydelser der dækker begge forretningsformer, men har gang på gang fået at vide at det får mig til at fremstå lidt uklar i forhold til hvad det er jeg gerne vil sælge og hvem jeg vil sælge det til. Er der nogle der har et godt råd til mig om hvordan jeg finder ud af hvad jeg vil komme længst med? Så ville jeg være rigtig glad for gode råd. Jeg tilbyder i min virksomhed:
Skal jeg lave alle ydelserne om så de henvender sig til private eller skal jag tilpasse dem til kun at gælde mindre virksomheder?
Eller er der forslag til andre ydelser, som måske ville kunne appellere til begge målgrupper?
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe lidt, for jeg synes ikke ligefrem kunderne har væltet ind (der er også mange om budet, men...)
Venlig hilsen Jens Andersen Web-Integration |
hvorfor tænker du på at vælge - du skal vel betjene både b2b og b2c - det er jo bare momsen til forskel, men begge er vel indtjeningsmuligheder - så tag begge muligheder ind
vh