Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejlighed søges i København.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Efter et intensivt søgning på en lejlighed i København på diverse hjemmesider, så prøver jeg lige Amino.

Jeg søger efter en leje lejlighed til en lille husleje på 2000-3000 kr. Det kan være 1-værelse, og må gerne ligge i udkanten af København.   

Jeg kan tiltræde lejligheden d. 16 aug hvis muligt.

Det er i forbindelse med mit nye studie, som begynder den 15 aug. -

Håber i kan hjælpe :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du. Nu ved jeg ikke hvor du bor henne nu -men hvis du skal bo i København, og især hvis du skal flytte lige nu hvor alle de mange studerende også skal, så skal du tænke dit budget lidt større, hvis du skal have en lejlighed, for dig selv :) I prislejet du nævner kan du nok kun regne med at få et lille værelse, med noget dele køkken/bad, i en af forstæderne. Det er horribelt dyrt at bo i København i øjeblikket, så man kommer simpelthen, desværre, ikke ret langt for 3000 kr. 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg vil sige til prøv at gå på nettet og søg efter noget der hedder komdis.dk og ring til dem jeg ved de har lejligheder osse men hvor dyre de er kan jeg ikke svare men prøv.. de plejer efter hvad jeg har hørt altid ha nogen ledige

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)