Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Office 365 - Business Content Manager

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg overvejer at springe med på Office 365 vognen. Dertil har jeg følgende spørgsmål:

- Fungerer Business Content Manager til Office 365 (kan se der er Office professionals med)

- Kan man på nogen måde installere Business Content Manager serverdelen ude i cloud´en, således flere medarbejdere kan tilgå samme BCM?? eller er jeg tvunget til at BCM´en skal ligge lokalt?

- Hvem udover TDC kan man købe Office 365 hos her i DK ?

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:59

M.h.t. bcm kan jeg ikke svare, men er sikker på at Microsoft kan, hvis de lugter et salg :)

Men Du kan købe 365 både ved Dustin, og Microsoft selv.

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 22:31

Jeg er ret overbevist om at du kan få det kørt ind over noget Azure alt andet lige.. men mon ikke de kan lave nogle tricks ? :) det er jo trods alt deres eget produkt.

Du kan køre Office 365 gennem mig f.eks. og du kan oprette et prøveabonnement her

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 21:36

Hej Sten

Du kan sagtens køre BCM med Office 365 og der er masser der udbyder Office 365 ekspertise. Jeg har erfaring på denne del også hvis du ønsker mere info så giv mig et ring på +45 2113 0603 eller skriv på info@insightoffice.dk og lad mig høre lidt om det miljø du har idag?

Venligste hilsner

/Antonio

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)