Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal have SEO optimeret vor hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan dette overhovedet klares selv og hvad er de vigtigste ting man kan udføre først? Mvh Jens www.it-rekruttering.com

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 17:38

Er der vitterligt ingen bid her??

Tilmeldt 31. Jul 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:18

En meget hurtig og nem metode at optimere sin hjemmeside er ved at sprede de stikord som hjemmesiden 'handler' om rundt på siden.

fx.

- oppe i titlen på siden altså <title>

- oppe i webadressen fx har du i dit tilfælde nævnt siden arbejdsgiver for arbejdsgiver her kunne du evt. smide nogle flere stikord ind.

- rundt på jeres side er der mange headers altså h1, h2 osv. her er det også en god ide at smide stikord ind

i teksten som er skrevet rundt på siden kigger søgemaskiner meget i, så også her skal stikord tilføjes

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 14:52

Tak for tippet

Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:15

Jens K Johannsen:
Kan dette overhovedet klares selv og hvad er de vigtigste ting man kan udføre først?

Der er meget du kan gøre selv, hvis du vil bruge tiden på det Smile

Det første jeg vil anbefale dig at få lavet er en god søgeordsanalyse. Det er alfa og omega, at have styr på hvilke søgeord du vil arbejde med. Søgeordsanalysen er en stor (og vigtig) del af grundlaget for opbygningen af din hjemmeside. Når du først har på plads, hvilke søgeord du gerne vil arbejde med, kan du komme videre med opbygningen af hjemmesiden.

Når opbygningen af hjemmesiden er på plads og du har fået skrevet en masse god tekst, så kommer du til en af de vigtigst off page seo opgaver: Links, links og atter links

god arbejdslyst Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 11:14

Du kan også kontakte os og få et tilbud på løbende SEO. Så er du sikker på det bliver gjort ordenetlig, og du kan bare læne dig tilbage og holde øje når trafikken begynder at rulle ind efter noget tid. 

Vi kan klare det hele for dig. 

Søgeordsanalyse

On Page SEO

Tekst optimering af dine nuværende tekster

Linkbygning som indeholder utrolig høj kvalitets links.

Du får endda også mulighed for at følge med LIVE i vores Rang system, så du hele tiden kan se ændringerne i google hvor din hjemmeside ligger, hvor den lå i går, eller sidste uge.

Kontakt os endelig på http://codex-design.dk/kontakt/

Mvh

Jesper

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 12:10

Du kan sagtens komme et stykke ad vejen.

Tag evt. og hent min e-bog her: http://www.seonord.dk/gratis-e-bog - Den tager dig rundt om de aller vigtigste emner, så du kan komme i gang med at få optimeret.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 16:50

Det lyder sku godt og tak for alle svarende.

Tror jeg må erkende at vi skal have dygtige folk på det her, da jeg kunne forestille mig konkurrencegraden er høj på SEO i hvor branche uden have studeret keytools på det.

Vi er interesseret i at blive fundet på de 5 mest søgte ord inden for rekruttering samt headhunting.

Muligvis også uddannelse / kursusafholdelse af medarbejder stab.

Er her nogen der kunne smide mig et tilbud på dette ? Enten via www.it-rekruttering.com eller via jj@it-rekruttering.com ?

På forhånd tak

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 17:40

Jeg har smidt dig en mail Jens.

Din Kontakt formular på hjemmesiden ville ikke give mig lov til at skrive til dig :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 17:51

Efter et kort kig på koden vil jeg mene der kan optimeres en del her også.. Ikke blot SEO men også optimering af loadtid. Disse ting skal du nok have en prof. til :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)