|
Ingen? Er der nogen der har forslag til hvordan jeg mest effektivt kan rekruttere? Facebook bruges allerede hyppigt. :)
Debat
|
|
Ingen? Er der nogen der har forslag til hvordan jeg mest effektivt kan rekruttere? Facebook bruges allerede hyppigt. :) |
|
hvad tid og dato? er på niels brock hver dag for tiden på anden sal ved nørreport |
Watches inspired by fighter jets
|
Det kører en uges tid mere (til kvoten lukker) Du kan stort set selv vælge hvilken dag, og hvad tid på dagen, dog senest kl. 21. Hvis du er interesseret, så skriv navn og mobil nr. til mig i privat, så bliver du ringet op af den projektansvarlige, Thien er hans navn, og bekræftet. Betaling foregår i hånden lige efter, og du skal vide det kan tage op mod en time, men de fleste gør det på 45 min. Og mange gør det på 35 min, det kommer an på hvor hurtig du er til at læse. |
|
kan jeg evt. meddele det i min klasse om at de kan gøre det hvis de er interesseret i lidt mønt efter undervisning ved 14 tiden og frem? |
Watches inspired by fighter jets
|
Det kunne muligvis være en god løsning, skal lige høre min overordnede og så kan jeg vende tilbage. Du kan smide dit nr. i indbakke, så ringer vi dig op på et tidspunkt, hvis ikke i aften, så i morgen. :) |
|
Kvoten er stadig åben hvis nogle skulle have tid og lyst. :) |