Jeg kan sagtens se at billedet rent farvemæssigt ville passe bedre ind, hvis baggrunden var rød i stedet for blå, men jeg synes samtidig at det giver lidt kontrast til den hvide og røde farve.
Det er nok en smagssag - i mine øjne harmonerer det helt af helvedes til.
Ideen med at man skal scrolle, er, at det hele er samlet på en side, hvilket gør det super overskueligt. Og jeg kender ikke mange hjemmesider, hvor man ikke skal scrolle :-)
Du misforstod mig. Ellers formulerede jeg mig dumt. Selvfølgelig skal man kunne scrolle. Men ligesom du rådgiver dine kunder til at smide C2A knapper på en produktside OVER fold, så savner jeg bare essentiel info over fold.
Du må være usandsynlig hurtig i opfattelsen siden du straks konkluderer at der ikke er kød på efter knap at have set 1/3 :-) Der er jo ikke tale om en decideret salgsvideo, men et stykke arbejde.
Jeg så 2 ud af 4 videoer. Det er tålmodigt. Du optimerer landingssider, og ved selvfølgelig at kunder på internettet (generalisering) er meget utålmodige og meget hurtigt hopper videre, hvis indholdet ikke var fangende nok. Jeg må vel betragtes som værende i din målgruppe, og jeg følte mig ikke umiddelbart motiveret til at se videre end de første to videoer.
Du må endelig ikke betragte mit indlæg som personlig kritik, men som konstruktiv kritik, jeg ønsker du tænker over. Jeg har selv flere gange søgt efter lige præcis sådan en service, som du tilbyder, og det tror jeg, de fleste webshop-ejere har/gør. Så du har da absolut fat i noget, hvis du formår at gøre det tiptop :)
Mvh.
Lars Thomsen
EDIT: Til første punkt angående billedet. Som minimum kunne man vel få taget et professionelt billede, hvor DU fremstår tydeligt, klart og lækkert. Og ikke et, hvor du står med lukkede øjne og åben mund (ligner det hvert fald på min lille skærm). Husk at DU i et vist omfang er dit produkt, så det er også DIG, du skal sælge.