Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af domæner

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal have fat i et firma der normalt gør sådanne ting her :)

Søg på google på både engelsk og tysk og se om du kan få fat i et "domæne-firma" ... Domæne hajer er der nok af, så du skal nu nok finde noget :)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der nogen der kender reglerne for typesquating (er det sådan det staves?) for eu domæner? Er det kun i Danmark at den slags domæner kan overdrages til ejeren af domænerne som de ligger op af, eller er det også tilfældet for eu domæner? Det vil jo have stor betydning for værdien.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:20

Kraftman.dk:
Ja det er korrekt, derfor villle det også være godt for en kunde som just Eat koncept eller som aok eller ligende, nogle som lever at provisionshenvisninger ved at henvise kunder til andre mod et honorar. Eller en ejendomsmægler der sælger noget i byen

Nej..... det vil være at man har lagt sig for tæt op af et eksisterende domæne og ejerne af de andre eu domæner vil kunne tage disse domæner i retten og evt. vinde en retsag.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 31. Jul 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:45

Giver dig ret heri og det vil ikke være min intention at skade nogle. Ved at læne mig op af noget. Men da der bo henholdvis 1,8 mio i hamborg og ca 3,5 i Berlin må disse kunne bruges til noget uden at skade nogen eller noget.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)