Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af domæner

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 31. Jul 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, for en del år siden købte jeg to domæner som jeg vil se om nogle kan hjælpe mig med at sælge.. God provision gives. Det er nok mest for turistsider eller andre. Navne er HMBURG.eu og BRLIN.eu
Måske der er nogle der har forstand på at sælge dem til rette person i byerne

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 10:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvis det er rigtigt, så må man ikke tjene penge på at sælge DK domæner. Ikke udover de 45 kr. domænet koster i oprettelse.

Det ville være noget andet i givet fald at du evt. havde opbygget en hjemmeside og dertil solgte hjemmesiden med domænet til.

Hvis jeg var dig ville jeg opbygge hjemmesiderne først og bagefter sælge det hele samlet.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:58

Opbygning.dk:
Hvis det er rigtigt, så må man ikke tjene penge på at sælge DK domæner

Er ikke relevant for hans indlæg eftersom det er .EU domæner.

Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 11:10

Aha det vidste jeg ikke.. Men det er jo eu domæner. Men det lyder som en god ide at bygge noget op.. Det er jo bare svært når man ikke kender den kunde der skal bruge det senere.. Bygger du hjemmesider ??

Tilmeldt 14. Oct 12
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:15

Søren.Pedersen:

Er ikke relevant for hans indlæg eftersom det er .EU domæner.

Sorry, det lagde jeg ikke lige mærke til.

Du har helt ret Søren.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:16

Hvad skal de så koste?

Tilmeldt 14. Oct 12
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:25

Kraftman.dk:

Aha det vidste jeg ikke.. Men det er jo eu domæner. Men det lyder som en god ide at bygge noget op.. Det er jo bare svært når man ikke kender den kunde der skal bruge det senere.. Bygger du hjemmesider ??

Ja, du behøver ikke tage højde for det alligevel da det er EU domæner. En komplet hjemmeside med domænerne ville måske kunne indbringe en del mere end at sælge domænerne for sig selv.

Jeg opbygger normalt ikke hjemmesider for andre. www.Opbygning.dk er en online guide med forslag og tips til opbygning af hjemmesider. Her deler jeg diverse råd i forbindelse med programmering og opsætning af en hjemmeside. Du må gerne like siden i givet fald at du kan bruge informationerne fremover Wink

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:44

Kigger man på domænerne "HMBURG.eu" og "BRLIN.eu" så ligger de MEGET tæt op af hamburg.eu og berlin.eu som allerede ER i drift og de peger over på hhv. hamburg.de og berlin.de. Derfor kan disse blive forvekslet.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 11:50

Ja det er korrekt, derfor villle det også være godt for en kunde som just Eat koncept eller som aok eller ligende, nogle som lever at provisionshenvisninger ved at henvise kunder til andre mod et honorar. Eller en ejendomsmægler der sælger noget i byen

Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 11:58

Jeg har et byggefirma til dagligt, så jeg aner ikke hvad de skal koste. Måske kender nogle nogle domæneauktioner i Tyskland så må markedet bestemme prisen og den der får handel i hus får sin provision. Måske skal man bygge en lille side op og sælge den samlet no cure no pay. Jeg er ihvertfald til at stole på

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)