Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Norsk told på gave

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften!

Jeg skal sende en pakke til en kunde fra Norge. Alt det med moms er der styr på.

Men jeg vil gerne sende en lille gave med til kunden.

Skal den også på fakturaen eller eller skal det oplyses på andre måder?

I alle vores forsendelser, lægger vi et visitkort med samt lidt chokolade. Men må jeg det til Norge?

Venlig hilsen 

Jan

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46626
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:43

Nu spørger du jo til norske regler - for der kunne jo ha været lande hvor dels varen var nødder eller et æble og der var forbud med det i tolden, men:
Jeg kan ikke i min vildeste fantasi se norsk told interessere sig for et lille stykke chokolade, hvis det så tydeligt er en lille gave med varen. Det er klart du ikke kan sælge et tørklæde til 15 kr og vedlægge en Anton Berg æske af de store, men en lille gave tror jeg ikke et sekund told i norge ser spor på
Jeg har selv fået ting via ebay købt privat (kan li at rode med lidt keramik og ure til mig selv) og nogen sender en lille kage med. Jeg har været ret træt af et stykke godt og kraftigt smeltet chokolade i en ur-rem - så hvis det er til mig, så hellere et godt indpakket bolche :)
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11

Det er noteret John. Du får et bolche hvis du lægger en ordre i min shop Wink

Nu var det ikke selve chokoladen der var en gave. Det er blot en venlig hilsen fra os med lidt sødt til ganen.

Selve gaven har en værdi på ca. 15 kr. i indkøbspris og er en funktionel gave der ikke har vores logo på. Det er den samme producent som leverer vores primære sortiment.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)