hej aminoer på det sidste har jeg været ude og snakke lidt med damerne (er 21). mit game er ret godt indtil hun spørger "hvad laver du så", "hvor arbejder du" osv.. sandheden er at jeg har min egen sexshop kørende ved siden af min SU (hvilket egentlig kører ret godt). jeg har prøvet alt fra at sige "jeg har min egen sexshop", "arbejder i en sexshop", "sælger sexlegetøj", "sælger vibratorer", "sælger prævention" (har også prøvet at sige at jeg er iværksætter, men så spørger de ind) osv. men det ender altid med at hun ender med at gå væk fra mig og have et "du er pervers" look eller sige noget direkte eller indirekte om at jeg er klam, liderlig osv. har nogen af jer iværksættere haft samme eller lignende oplevelse? hvad skal jeg gøre? skal jeg bare acceptere det og så være forever alone og fokusere på min shop? |
Bare sig at du er i gang med at lave noget iværksætteri. Men fortæl kun, at du kun er i gang med at undersøge markedet, så du har ikke rigtig lyst til at fortælle så vidt omkring det, da du ikke ved, om det overhovedet vil lykkes. Sig, at du bruger så meget tid på det, at du bare gerne vil koble fra og tænke på noget andet, mens I er til fest - eller hvad I laver. :-)