Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder til rengøringsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminos, min mor, vil gern starte en rengøringsvirksomhed, men mig og hende ved ik, helt hvorn man skaffer, kunder kan i hjælpe?

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 19:43

Hej Ostemanden

Ja, rengøring har jo været et lidt flyvende område på det sidste mht. statens støtte osv.

Men har et familie medlem som har et rengøringsfirma, og hun får sine kunder igennem avisreklamer og for nyligt igennem hjemmeside.

Hun satser på de ældre kunder, så derfor bruger hun aviser, da hun mener de ældre læser dem mest :)

Ellers så kan du tage en ordentlig bunke flyers og smide dem op i de lokale supermarkeder osv, forsamlingshuse, idrætshaller osv. boligforeninger osv.

Det er bare at komme derud :)

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 19:44
Hej Trådstarter

Først og fremmest vil jeg anbefale dig at søge lidt rundt herinde, hvor du på hurtigere vis vil finde det, end at du venter på vi svarer. Når! Nok om det.

Nu vil jeg stille nogle råd op som du kan følge:

1) Lav en Google Adwords

2) Gå ind i diverse forummer og reklamer lidt med din side, ikke for meget, men find nogle forummer hvor du kan anbefale din side til nogle der søger det du sælger.

3) Lav et nyhedsbrev, send dette til dine venner og din familie, og få dem til at sende dette videre til deres venner og familier. På denne måde fortsætter det og du bliver set.

4) Lav en Facebook side, med dit webshop navn. Gør ligesom med nyhedsbrevet og del siden med dine familie og venner, så de kan sprede siden. Et lille fif er at Linke din Facebook side i dit nyhedsbrev. Så kan folk give din side et like.

Jeg håber du kunne bruge disse tips

Held og Lykke

Mathias Dahl Nielsen
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:58

Start med at lave en hjemmeside og gør jer klart, hvilke kunder I vil henvende jer til. Først når I har styr på målgruppen, er det muligt at udpege, hvilke markedsføringsmetoder, der vil være de mest effektive.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)