Hej amino'er |
Folk har delte meninger om Paypal. Jeg har brugt dem i mange år nu, og personlig holder jeg ikke større beløb en $500-$1000 på kontoen da der altid er en risiko for at de lukker kontoen i længerer tid for undersøgelse. MEN, det jo ik det emnet handler om. :)
Tilbage til emnet, danmark er ikke så vandt til Paypal som de fleste andre lande har, ligesom SMS betalinger, som faktisk er blevet brugt på de indiske/thailandske boder på gaden i lang tid sjovt nok. Men alligevel er vi kritiske over for det.
Danmark er generalt meget forsigtige og bange når de færdes på netter efter min erfaring, jeg har solgt hjemmesider og SEO i udlandet i flere år og er først i år begyndt at sælge i danmark, og jeg må sige, at de danske hjemmesider er godt nok meget mere børnevenlige, nemme simple menuer, ingen skrigende elementer, og alle spidse kanter skal have skumfiduser på hehe.
Så tror bare at folk skal vende sig til det langsomt. At købe igennem en dansk webshop med paypal er så sikkert som alt andet. Det faktisk webshop ejeren der tager den øget risiko ved Chargeback.
Håber det kunne hjælpe, intet af hvad jeg skrev er et "Svar", men min holdning til det. :)
Mvh
Jesper