Hej alle kloge hoveder.. :) Jeg tænker at lave en juice bar i Banus, jeg kender ikke så meget til de spanske regler for at starte virksomhed. Jeg har en god ven som er opvokset dernede, men han aner intet til virksomheder, men kan dog tale sproget, hvilket er en stor fordel må man sige. Nogen herinde fra som har haft forretning i spanien før? Jeg ved at økonomien er skidt, og kan se der er mange ledige butikker dernede, derfor skulle baren ikke kun være sæson præget, og ligge i marbella. Ved folk i det område har penge, og i Banus tænker jeg at sådan en juice bar ville kunne løbe rundt uden for sæson også. Den skulle nok ikke ligge på havne promenaden hvis den også skal fungere om vinteren, men det var nu bare en tanke jeg havde, kan ikke finde ud af om Joe & the juice laver franchise, ser ikke sådan ud når jeg googler. Kan det passe Kaspar Bosse ejer allesammen selv?? Men tror nu også spanierne er ret ligeglade med navnet, jeg ville bare kunne stable det hele meget nemmere på benene med et fornuftigt koncept i ryggen som man ved fungere i flere lande, at man også kommer til at slippe mange penge for det i længden ved jeg godt. Hvis i har nogle plusser og minusser vil jeg bliver rigtig glad for at høre dem, jeg skal igang med noget nu her efter jeg har solgt mit Solcenter og frisørsalon på Vesterbro i kbh. Har fået tildelt mig en natstade plads på strøget i kbh til opsætning af en madvogn, men syns ikke det tiltaler mig helt vildt. Jeg vil gerne prøve noget andet end mad, da jeg har haft en pølsevogn ved palads bio i kbh før.. Så skal jeg til spanien og nyde klimaet og prøve noget HELT NYT??? :) |
Slet ingen??