Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino new design

Side 7 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det har pyntet rigtig meget med de grafiske ændringer. Det ser bare ud af mere. Har altid synes, at Amino haltede lidt i det grafiske udtryk, og det her er i mine øjne et skridt i den rigtige retning. Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas gør det rigtig godt, han handler nemlig med det samme, og følger op på div. forslag hvis de giver mening.

Et af de gode ting ved at der gradvist bliver ændret, er at man løbende når at vende sig til de mindre ændringer.

Havde det været en stor ændring, havde brugerne nok være mere forvirrede, og sikkert også brokket sig pænt meget :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Rune Gjersvik:

Thomas gør det rigtig godt, han handler nemlig med det samme, og følger op på div. forslag hvis de giver mening.

Et af de gode ting ved at der gradvist bliver ændret, er at man løbende når at vende sig til de mindre ændringer.

Havde det været en stor ændring, havde brugerne nok være mere forvirrede, og sikkert også brokket sig pænt meget :)

Mvh. Rune.

Hej Rune,

Jeg håber bestemt ikke at det er blevet opfattet som om jeg gik efter at kritissere Thomas personligt, men at min mening udelukkende drejede sig om at Amino har brug for et visuelt løft.

Jeg har i hvertfald forsøgt at give mine indspark til både Amino, såvel Thomas til, hvordan design kan se ud.

At jeg har kritisseret designet, er jo kun min smag, og har derfor kommet med mine input visuelt. I må selvfølgelig gerne bruge dem hvis i vil.

At det er en større ting med sådanne et site har jeg stor forståelse for. Jeg tænker blot at det ville hjælpe jer alle bag amino-teamet at lave et totalt redesign via en ekstern server (som ikke på virker os brugere) og derved kunne optimere det visuelle, samt alt det tunge backend der ligge bag, så sitet vil få meget hurtigere loadtid.

Jeg håber i hvertfald kun, at i har ladet jer inspirere lidt af de design inputs jeg kom med.

I hvertfald er i og Martin velkommen til at kontakte mig, hvis i har brug for assistance, eller har spørgsmål.

Hav en god aften, og glæde mig til at følge udviklingen. Nu er det første spadestik i hvertfald taget : )

God arbejdslyst, og hav en fortsat god aften/nat.

Venlig hilsen
Nils
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:35

Nils Pedersen:

Hej Rune,

Jeg håber bestemt ikke at det er blevet opfattet som om jeg gik efter at kritissere Thomas personligt, men at min mening udelukkende drejede sig om at Amino har brug for et visuelt løft.

Hej Nils

Det var ikke myntet på nogen bestemt. Jeg fik oprigtigt bare lyst til at rose Thomas, og det er rart at se at der sker forandring og udvikling på Amino.

Sov godt :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 00:54

Super fedt design - og ja, helt klart et skridt fremad. 

Dog synes jeg kun at Aminos logo størrelse bevæger sig én retning, og det er nedad. 

Imo er proportionerne helt forkerte. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:19

enig - Amino større og Debat måske samme eller lidt mindre

Jeg synes dog personligt også de små skrivter - start virkomhed - marketing og salg osv er blevet for kleine - men jo ren design ting - jeg synes ikke siden er blevet så meget mere harmonisk samlet set - måske lidt mere moderne, men savner meget harmoni i valget af alle de mange skrifttyper - men vo intet vover intet vinder - så kør løs

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 10:09

Jeg synes det er simpelt, flot og stilrent. 

Men som alle andre siger, så er skriften i under-footeren lidt for tynd og utydelig.
Det ser heller ikke så flot ud at menupunkterne trækker sig lidt ned, når man kører musen hen over menuen.

Men ellers får designet thumbs up fra mig Yes

Med venlig hilsen
Tobias Eberhard 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen,

Melder mig lige på banen igen med et par ændringer som er gået live i dag:

- Menuen "hopper" ikke længere.

- Submenuen er blevet tydeligere.

- Det klikbare område omkring logoet er blevet større.

Der vil komme yderligere tweaks og forbedringer til den nye menu snart. Det omhandler mest området i højre hjørne.

Nu håber jeg den værste hovedpine er ovre :-)

Mvh Thomas

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 10:38

Det er bestemt pænere, nu kan jeg også læse submenuen Yes..... men "DEBAT" er for stort og grimt, og grimt er det profil billede der er på også....NÅ NEJ FOR DEN DA !!...........det er jo mit eget Smile

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:40

Jeg syntes, at designet er mere proffesionelt og bedre end det gamle. Det er mere business like

Side 7 ud af 8 (71 indlæg)