Thomas gør det rigtig godt, han handler nemlig med det samme, og følger op på div. forslag hvis de giver mening.
Et af de gode ting ved at der gradvist bliver ændret, er at man løbende når at vende sig til de mindre ændringer.
Havde det været en stor ændring, havde brugerne nok være mere forvirrede, og sikkert også brokket sig pænt meget :)
Mvh. Rune.
Hej Rune,
Jeg håber bestemt ikke at det er blevet opfattet som om jeg gik efter at kritissere Thomas personligt, men at min mening udelukkende drejede sig om at Amino har brug for et visuelt løft.
Jeg har i hvertfald forsøgt at give mine indspark til både Amino, såvel Thomas til, hvordan design kan se ud.
At jeg har kritisseret designet, er jo kun min smag, og har derfor kommet med mine input visuelt. I må selvfølgelig gerne bruge dem hvis i vil.
At det er en større ting med sådanne et site har jeg stor forståelse for. Jeg tænker blot at det ville hjælpe jer alle bag amino-teamet at lave et totalt redesign via en ekstern server (som ikke på virker os brugere) og derved kunne optimere det visuelle, samt alt det tunge backend der ligge bag, så sitet vil få meget hurtigere loadtid.
Jeg håber i hvertfald kun, at i har ladet jer inspirere lidt af de design inputs jeg kom med.
I hvertfald er i og Martin velkommen til at kontakte mig, hvis i har brug for assistance, eller har spørgsmål.
Hav en god aften, og glæde mig til at følge udviklingen. Nu er det første spadestik i hvertfald taget : )
God arbejdslyst, og hav en fortsat god aften/nat.
Venlig hilsen Nils
|