Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino new design

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følte mig bare begrænset, og jeg tænkte alt for meget over hvordan jeg skulle få det til at passe med de streger. Det behøver slet ikke at være så strangent.

Her er en opgave som jeg arbejder på nu, der kan i se hvor "roddet" mit grid er - men det fungerer. (nu er det godt nok også en dropdown boks som ikke er der hele tiden, men alligevel)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:19

Kære venner

Her er lidt info om hvordan vi arbejder og ser Amino.

For det første er Amino et værktøj og ikke et stykke modetøj.
Ja det må godt være pænt, men det behøver det ikke.
Vores fokus er at gøre Amino brugbart og funktionelt og jeg syntes selv det langsomt bliver bedre.

Ja vi kunne lave et fint testmiljø med fokusgrupper og meget andet, men så fik vi lavet 10 % af det vi når i dag.
Vi får en ide, tester det internt og når vi kan lide det, så smider vi det online.
Så får vi jeres kritik og det vi kan bruge, smider vi online, resten lader vi ligger.
På den måde får vi alle de gode ideer med og kan samtidig spare bunker af tid og penge.

Så intet er statisk, vi læser alle jeres indlæg og stjæler skamløst alle de ideer vi finder gode.
Så kom endelig med alt jeres kritik, vi lytter, lærer, ændrer, knokler og hygger.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Kære venner

Her er lidt info om hvordan vi arbejder og ser Amino.

For det første er Amino et værktøj og ikke et stykke modetøj.
Ja det må godt være pænt, men det behøver det ikke.
Vores fokus er at gøre Amino brugbart og funktionelt og jeg syntes selv det langsomt bliver bedre.

Ja vi kunne lave et fint testmiljø med fokusgrupper og meget andet, men så fik vi lavet 10 % af det vi når i dag.
Vi får en ide, tester det internt og når vi kan lide det, så smider vi det online.
Så får vi jeres kritik og det vi kan bruge, smider vi online, resten lader vi ligger.
På den måde får vi alle de gode ideer med og kan samtidig spare bunker af tid og penge.

Så intet er statisk, vi læser alle jeres indlæg og stjæler skamløst alle de ideer vi finder gode.
Så kom endelig med alt jeres kritik, vi lytter, lærer, ændrer, knokler og hygger.

De bedste hilsner

Martin

For at kunne bruge værktøjet skal man vide hvordan det virker, og det finder man ud af gennem designet. Brugerfladen er mindst ligeså vigtig som selve funktionen.

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 20:27

Jeg er sådan en der vender sig til tingene med tiden, det samme må gælde her for særlig imponeret må jeg siges ikke at være Geeked

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:31

Bertil Boisen:
For at kunne bruge værktøjet skal man vide hvordan det virker, og det finder man ud af gennem designet. Brugerfladen er mindst ligeså vigtig som selve funktionen.

Helt enig og derfor lytter vi også til alt den kritik der måtte komme af brugervenlighed.
Men at logoet er grimt etc. er jeg fuldstændig ligeglad med.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:32

Mathias Alsen:
Jeg er sådan en der vender sig til tingene med tiden

Det gør de fleste, så du skal nok ende med at blive glad.
Og tillykke med fødselsdagen forøvrigt :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

Martin Thorborg:

Bertil Boisen:

Helt enig og derfor lytter vi også til alt den kritik der måtte komme af brugervenlighed.
Men at logoet er grimt etc. er jeg fuldstændig ligeglad med.

De bedste hilsner

Martin

Det syntes jeg også at du skal være, det logo skal ikke ændres. Det fungerer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Nils Pedersen:
- Amino er et godt eksempel på dette
- Apple's iPhone 5 (ios7) er et godt eksempel på dette - Se http://www.apple.com/dk/ hvor de viser deres lækre produkt, fyldt med fejl og grimme ikoner, der overhovedet ikke er gennemtænkt.

Eller os handler det vel bare om smag og behag?

Jeg kan godt lide den nye header her på Amino, og jeg er vil med iOS 7 - og ikonerne for den sags skyld! :-).

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 21:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nils Pedersen:

Synes overhovedet ikke om det.

Det virker på ingen måde gennemtænkt eller struktureret, og det minder mest af alt, noget en udvikler har lavet på 2 min - no offence.
- Beklager den hårde kritik, men det er sq ikke godt nok Amino. 

Jeg har brugt en 1 time på det her, og det er bare nogle af de tanker jeg har tænkt. 

Hej drenge,

Vi er glade for alt feedback og ris/ros.

Som jeg tidligere har nævnt, så får vi ordnet den hoppende menu og en tydeligere font i sub-navigeringen i løbet af ugen samt gjort Amino-logoet nemmere at klikke på.

Jeg er glad for alle forslag. Men inden I begynder at omdesigne hele Amino, så lad mig lige forklare et par ting.

Amino vil over den kommende tid få en skønhedskur, både visuelt og brugervenlighedsmæssigt.

Dette er den første visuelle ændring, som er meget tydelig og omfatter udelukkende header og navigering. Ingen funktionalitet er ændret (endnu) overhovedet. Tanken bag denne første ændring var for det første at gøre det mere tydeligt hvor man var på sitet og at fremhæve sektionerne. Hernæst at få hovedmenuen og submenuen bragt sammen på samme sted, så navigeringen blev mere logisk. Derudover at give Amino et visuelt løft. Om man så kan lide det eller ej, om man synes logoet er for lille eller for stort, grimt eller smukt, betyder mindre. På det punkt bliver meget få mennesker nogensinde enige. Jeg kan også nævne at vi ikke er færdige. Bl.a. vil "Søg" blive flyttet ned i menuen og der vil blive "ryddet op" i linksene i højre hjørne.

Der er meget at tage fat på hos Amino. I stedet for at vente et halvt år, og gå live med et brag, foretrækker jeg at få den kodede værdi ud på sitet hvor det kan være til gavn. Derfor vil det ske i meget små ryk over den kommende tid.

Der er kommet mange gode idéer og feedback i dag. Bliv endelig ved, det er fedt! Både positiv og negativ.

Og så er det for øvrigt fedt at se, at I Amino'er har så meget hjerte med i sitet :-)

Mvh

Thomas

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 21:16

Jeg kan nu egentlig meget godt lide det - synes det ser flot og overskueligt ud! 

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)