Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino new design

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Overordnet set er den blevet mere moderne, men der er en række problemer, som allerede nævnt:

- Teksten hopper
- Skriften er for tynd
- Ikke nok kontrast mellem tekst og baggrund i sub-nav

Derudover forvirre det også at hover og selected-state er den samme. Jeg forventer at sub-navigationen ændre sig, når jeg bevæger markøren over et link, som det er nu.

Der er ikke nogen selected-state på sub-navigationen.

Der er heller ikke så meget afstand mellem bruger-menuen, søgfeltet og navigationen, så det kommer til at virke lidt "forkrampet".

Jeg har leget en smule med navigationen og forsøgt at fixe, de ting jeg nævner ovenover, så den er blevet lidt skarpere ;).

Resultatet kan ses live her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Og den der FLERE, den kommer til at koste mange besøgende på de sider, som er gemt i dropdown menuen...

"Flere" har hele tiden været der. Jeg tror næsten det må anses som en forbedring af navigeringen at man nu faktisk lægger mærke til den Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Carlsen:
- Teksten hopper
- Skriften er for tynd
- Ikke nok kontrast mellem tekst og baggrund i sub-nav

Jeg er enig i dette. Det vil blive ordnet snarest. I designet var det tydeligt nok, og det er let at man bliver lidt blind.

Alexander Carlsen:
Derudover er forvirre det også at hover og selected-state er den samme. Jeg forventer at sub-navigationen ændre sig, når jeg bevæger markøren over et link, som det er nu.

Anledningen til at vi valgte denne løsning er, at det umiddelbart ville gøre siten tungere hvis det skal fungere optimalt. Ellers vil der være en forsinkelse i load af subnavigering, hvilket heller ikke er rart. Men vi kigger på hvordan vi kan løse det. Jeg er enig i, at din foreslåede løsning er det mest optimale.

Alexander Carlsen:
Der er heller ikke så meget afstand mellem bruger-menuen, søgfeltet og navigationen, så det kommer til at virke lidt "forkrampet".

Også enig. Søgefeltet vil få et nyt design snarest og "hjælp" blive flyttet ned i subnavigeringen.

Jeg er meget glad for jeres feedback. Keep it coming! Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Vedel Larsen:
Anledningen til at vi valgte denne løsning er, at det umiddelbart ville gøre siten tungere hvis det skal fungere optimalt. Ellers vil der være en forsinkelse i load af subnavigering, hvilket heller ikke er rart. Men vi kigger på hvordan vi kan løse det. Jeg er enig i, at din foreslåede løsning er det mest optimale.
Hvis det vil ødelægge Aminos indlæsningshastighed at tilføje en selected-class dynamisk er det vist brug for en større oprydning i back-end ;)

Thomas Vedel Larsen:
"hjælp" blive flyttet ned i subnavigeringen.
Hvorfor dog flytte "hjælp" ned i subnavigeringen? Der er allerede kamp om pladsen der, og hjælp-sektionen er vel relevant i alle Aminos sektioner.

Det er virkelig lækkert, at Amino gerne vil fornye sig, og jeg støtter ændringerne 100 %. Men jeg forstår ikke, at de her små-fejl og basale brugervenlighedsproblemer ikke er fixet fra starten. Det tog mig ca. 15-20 min. at strikke mit eksempel sammen (jeg har så godt nok ikke tjekket cross-browser kompabilitet) og skrive mit indlægget :].

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er træt af det babyagtige logo i Comic Sans, som år ind og ud har måtte stå for kritik.

Jeg synes at det ville være en god anledning til at få opdateret logoet til et mere tidsvarende logo, nu hvor det nye design er undervejs :)

Jeg er enig i at teksten er for tynd, og at teksten hopper for meget, men overordnet set synes jeg godt om den nye header og farvevalget :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Alt nyt er godt;)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Carlsen:
Hvis det vil ødelægge Aminos indlæsningshastighed at tilføje en selected-class dynamisk er det vist brug for en større oprydning i back-end ;)

Det kan jeg ikke afviseSmile Men som sagt, jeg er enig og vi kigger på hvordan vi kan løse det.

Alexander Carlsen:
Hvorfor dog flytte "hjælp" ned i subnavigeringen?

Det vil give mening. "Hjælp" er ikke en generel hjælp til Amino, men specifik for den sektion du er på. Det vil blive tydeligere gennem at koble den sammen med navigeringen til den sektion du er på. Det er desuden kun i Debat der er kamp om pladsen. Øvrige sektioner er der masser af plads.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Grønlund:

Så længe i beholder det gode gamle Comic Sans logo :D

Bare rolig. Det er helligt! Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg begriber ikke at et firma som Amino kan præstere den slags... Det er frygteligt. Jeres forrige design var også noget roddet, men det så bedre ud end dette.

Overvejer næsten at skyde en hurtig forside afsted som den KUNNE have set ud... Det kan være at jeg lige kigger på det i løbet af i dag, hvis jeg får tid.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja det ser skide godt ud Big Smile

Hold da kæft en gang lort. Hvad med at teste det inden man ligge det op??

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)