Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritiske øjne ønskes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer herlige iværksætter.
Jeg har for en lille måned siden startede min første hoppy virksomhed.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en masse kritik/feed-back på min side så jeg kan optimere den bedst muligt!

Endelig ikke hold jer tilbage med kritikken eller ideerne til ændringerne!

Sætter virkelig pris på alt jeres hjælp!

hjemmesiden

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 08:41

Hej Rune

Der er fejl øverst på siden, "Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]" osv.

Under dine priser, der står bar et tal, ikke om det er dollers, euro, kr eller om det er med eller uden moms - og hvad sker der efter jeg har betalt? Hvor skal jeg møde op, kommer du til mig, hvordan er processen (evt. hvad er betalingsmetoderne?), det skal du skrive på siden.

Jeg er ikke ellevild med designet, men det er simpelt :)

Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 08:43
Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 08:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rune. 

Personligt vil jeg sige at designet og farverne bestemt ikke tiltaler mig, men det er jo en smagssag. 

Synes jeg ikke siden har et "professionelt feel", jeg bliver skræmt væk af menuen der fylder halvdelen af siden.

Samt billedet af æblet, hjertet, manden der ikke er lige på siden. 

Priser kan jeg kun finde under Booking?, ville nok lave to menu felter, det er de færreste der vil booke dig uden at vide hvad "du" koster. 

Lidt Feedback jeg håber du kan bruge...

Du Øsnkes Alt Muligt Held Og Lykke herfra :-) 

Hav En Dejlig Dag!

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rune,

Jeg ser hjemmesiden på Google Chrome, Imac 27".

Synes godt nok ikke om den skrigende grønne farve på din hjemmeside. Den er faktisk lidt ubehagelig at se på.

I toppen i menuen, er der to linjers mener, "info" hopper nedenunder "forside"
Grøn og rød i toppen i menuen, passer OVERHOVEDET ikke sammen!

Burde være muligt at finde et andet og bedre mobil-icon (i toppen)

Synes der mangler nogle rigtige billeder (ikke købe billeder) - Så har du større chancer for at skabe større trorværdighed for dine besøgende.
Din bestillings formular under booking bør få mere whitespace - Den er alt for tæt på rammen.

Få adresseoplysninger ind, og evt. CVR hvis du har det - Det er også med til at skabe større troværdighed.

Desuden bør du få lavet SEO optimieret sidetitler, keywords samt få optimeret indholdet.

Venlig hilsen
Nils 

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Skrevet kl. 09:18

Tusind tak for svaret, vil gå i gang med de rettelser med det samme.

for at være 100 % ærlig så er jeg heller ikke selv tilfreds med designet i nu, mine plugins til kontakt er jeg i sær træt af, arbejder på at finde en billig løsning der passer til mit behov. 

Derudover har jeg en aftale med en webdesigner der har lovet at komme og give mig indputs med design ideer i næste uge :) 

MVH: Rune 

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Skrevet kl. 09:19

forresten hvilken side og hvor ser du fejlen

"Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]" osv.

kan nemlig ikke selv se den i min browser :) 

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Skrevet kl. 09:22

sandt, mine wigdets ligner noget der er LØGN!

Er selv rigtig træt af dem og arbejder også på at finde en løsning der er bedre, da jeg heller ikke selv er tilfreds med dem.

Hvilken browser ser du siden i, for de test jeg selv laver, står det på en linje nemlig.  

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jan 10
Skrevet kl. 09:29

tak for den gode feed-back.

tak for tippet med whitespace, vil se hvad jeg kan gøre der, da jeg heller ikke selv er tilfreds med hvordan den ser ud, men har bare ikke lige kunne regne ud hvilke parameter jeg skulle fifle med (første hjemmeside nogensinde).

vil klart kigge på at fjerne alt det grønne, nok ikke i logoen, men barfarven. Tænker måske sølvgrå? 

Har du et forslag til hvilken farve jeg bør give knappen når den klikkes på?

findes der nogle gode guides til SEO optimeret titler og nøgleord? 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:48

Modsat andre kan jeg så godt lide den grønne farve.... Men det er jo en smagssag.

Din opsætning af tekster varierer fra side til side.

"Personlig træning" har du valgt at sætte i én kolonne i venstre side - de andre undersider lidt mere spredt ud over siden - bestem dig Big Smile

Brug hele sidens bredde til dine tekster - og drop centerring som du har på "Bookning".

"(Klik mig for at booke)" - "(Klik her for at booke)" - igen bestem dig, så det er ens på alle sider, jeg vil nok mene at den første er helt gal.
"Book tid her" kunne måske være nok.

"Kontakt" - Hver linebeskrivelse enten med stort begyndelsesbogstav eller lille - kun "tlf" står med småt.

"Kostvejledning" - Din overskrift i afsnittet hænger ude til højre. Fed skrift og ud til venstre med den.
Og så mangler du et mellemrum her: " skridt for skridthjælper"

Har du overvejet at skrive lidt mere om dig selv? Alder? Hvor mange år du faktisk har erfaringen fra, i stedet for "mange års erfaring".

Lidt stavekontrol, "i sær" i teksten om massage skal være i ét ord "især"....

Korrekt stavning og grammatik højner tilliden - få evt. en "fremmed" til at gøre det, da man jo som regel ikke selv kan se skoven for bare træer Big Smile

Pøj pøj med "biksen"

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)