Jeg fandt lige denne side: http://www.baranklemp.dk og man må da sige de ikke lægger fingre imellem i deres formuleringer på hjemmesiden. Min første tanke var: Woohoo, endelig nogen der kan fixe det hele for mig. Men da jeg havde læst lidt, må jeg indrømme at jeg kom til at sidde med en følelse af at gå i Riskjærs fodspor, hvis jeg benyttede dem. Han har mange værdier rundt omkring i verden, men ejer ikke en klink - smart, men samvittighed skal man vist ikke ha' for at køre den linie. Hvad synes i? Er det helt i orden? Eller får i det ligesom mig? Mette |
Jeg syntes meget hurtigt at man kommer til at sidde med en meget dårlig smag i munden.
Man må jo bare håbe at folk der benytter sig af den slags ikke sender deres bør i offentlige skoler, ikke bruger hospitaler, aldrig modtager pension, etc.
Det skal retfærdigvis siges at der også var relativt fornuftige elementer i deres salgssvada ting som mulighed for forskellige selskabsformer, bedre beskyttelse af immateriellerettigheder, etc. men det tungestvejende punkt var dog "skatte unddragelse", hvilket må siges at være temmeligt usmageligt.
Det betyder jo at os andre bliver nød til at betale det de "med stor kreativitet" sparer...
Peder