Jeg har nu et par dage søgt rundt for at finde et regnskabsprogram.
Jeg tager på markeder om sommeren og vil derfor gerne have et system som kan håndtere stregkoder så registrering af salg vil gå meget hurtigt, for der kan til tider være mega travlt på markederne.
Det skal så også kunne håndtere lagerstyrring når jeg laver salg, så jeg hele tiden kan holde styr på hvad jeg har og hvad jeg mangler at købe ind.
Jeg har desuden en webshop lavet i magento, og her skal den også gerne kunne opdatere lageret.
DEt kunne også være super lækkert hvis alt det registrering jeg har på markederne kan gøres offline og så opdatere når jeg kommer online, det er ikke altid at mobil nettet virker på markederne.
Er der nogen som har et forslag til hvad man kan bruge, for er ved at være træt af at jeg ikke kan finde noget selv... :) ?
Det du ønsker dig er jo noget af et Kinderæg. Både fysisk salg med stregkodelæsning, økonomisystem med lagerstyring og integration til Magento webshop.
Det er absolut muligt. Jeg kender flere løsninger til forskellige størrelse pengepung, men du skal nok være forberedt på, at de mindste og derfor mest lowprice løsninger ikke vil kunne klare opgaven.
Og du skal regne med, at det vil koste at etablere løsningen.
Har du gjort dig tanker om hvor mange penge du har afsat til projektet?
Så kan du have varer, stregkoder samt en offline terminal som blot kobler op imod din magento når du igen kommer på internettet.
Billigt er måske så meget sagt - men er det ikke vigtigt at din salgsstyring spiller så du nemt kan sælge dine varer fremfor it-problemer når du trods alt er på farten? :)
Nej summa ligger lokalt, selv om man nu betaler abonnement for support og updates, men programmet ligger lokalt. Visma har også et online men summa er lokalt m(men back up til ex dropbox)
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
For mig ser det ud til at C5 kan udbygges til det du behøver. Mit største problem med C5 er at det virker som man forsøger at bondefange med betalinger for ting som listeoplusninger, databesestørrelser og alskens ting som burde være standard.
Den store fordel er at der er mange konsulenter og det er meget scalerbart