Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum som fastprisprodukt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre om det kan passe, at der fremover kun er mulighed for abonnement på SummaSummarum?

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:51

Det kunne tyde på det, hvis man ser på deres hjemmeside lige nu.

Jeg tror dog ikke det gælder, hvis man allerede har indkøbt programmet, og har det installeret på sin computer. De kan ikke sådan lige uden videre gøre din indkøbte licens ubrugelig, ved at alle skal overgå til abonnement.

Du kan nok bare ikke opdatere det mere, eller på anden vis få support uden at have et abonnement.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46622
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:59

korrekt. Efter 1/7 mener jeg det er, så er der abonnementsafgift på summa, og jeg mener også at alle brugere har fået klar besked om, at hvis ikke man ønskede at forsætte med summa som abonnementsprogram, så skulle man opsige abonnementet inden ens abonnement udløb (mit ex 30/6)
Frem til 30/6 kunne jeg downloade programmets nyeste version = 23.4 som jeg husker det og havde support, men da jeg opsagde abonnementet inden udløb, så har jeg nu gratis brug af det for evigt men ingen ny download eller support.
Jeg har ikke behov for support og versionen idag kører jo win 7 og 8 og jeg kan selv ændre i momssateser osv, så jeg tror jeg klarer mig fint med nuværende version en årrække.
Får jeg så behov for noget nyt ved drastiske regelændringer, ja så må jeg melde mig til, og gør jeg det, klapper fælden og jeg skal betale fast abonnement fremover.
Mit gæt er, at de kommer med noget online eller andet som kan gøre det mere spiseligt med abonnement, men jeg lever så fint med det ikke online (og i øvrigt kan man jo gøre det tilgængeligt for flere computere, bare ikke samtidigt ved at lægge data filen i skyen - men achtung, for den skal være updateret (ex i dropbox) inden man lukker computeren og laden en anden computer åbne den, så jeg har datafilen lokalt - og lader den automatisk backup ved lukning ske til dropbox bare

Men JA - har man ikke opsagt så er det nu abonnement
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)