Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook - Hvordan med deling af kalender imellem medarbejdere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Som mindre virksomhed har jeg behov for et program der kan følgende
- Email
- Opgavestyring
- Kalender
- CRM

Jeg har yderligere behov for deling af kalender med mine medarbejdere, (både skrive og læse rettighed)

Outlook 2010 med Business Manager er perfekt, dog er problemet delingen af kalender mellem medarbejderne. Jeg har tænkt på en hosted exchange server, men jeg vil jo gerne spare denne udgift. Er der derfor nogen der kender til en mulighed, hvor kalenderen kan deles i Outlook, uden at det skal være exchange ?
Jeg er ikke indehaver af en server, så dette er ikke en mulighed.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 15:47

En office365 kan dække de 3 første punkter i hvert fald, du klan få 3 måneder gratis hos mig. Så har du mulighed for at lave et setup, hvor du kan prøve det af.

Skriv en mail til damil@tdc.dk hvis det kunne have interesse.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 15:50

Hvorfor skulle jeg vælge en Office365 løsning, som er relativ dyr iforhold til stand-alone løsninger? jojo bevares jeg får delingsfunktionen i outlook og mister Business Manageren, for derimod at skulle betale.

Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 16:06

Hej,

En af de mest essentielle årsager til at vælge en Office 365 løsning er, at du med i løsningen får din "hosted exchange" med en 25 GB exchange postkasse per licens. Du får den største version af den nyeste Office, som du kan installere på 5 computere per bruger, samt bruge den på yderligere 5 mobilenheder.

I forhold til det du har nu, vil du altså have

- Mulighed for at dele kalender, lave fællespostkasser mm.
- Exchange postkasser (giver dig den maksimale fleksibilitet og tilgængelighed)
- En mail løsning, som er backet up i microsofts 3 datacentre, samt en oppetid der er usædvanlig tæt på 100%

Hvis du kigger på det med forretnings øjne, så har løsningen betalt sig hjem med exchange delen alene, og så kommer resten bare som en bonus.

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 16:29

Dyr ? Der koster mindre end i sikkert bruger på kaffe

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 17:34

Du har fat i den lange ende :)

Vil det sige at såfremt jeg køber en Small Business Premium, så har jeg outlook (som jeg kender det idag), hvori jeg også kan installere BCM (Business Contact Manager) ?

Hvor mange mail konti kan jeg have tilknyttet en bruger?? - eksempelvis har jeg som indehaver flere mailadresser - skal jeg så have en "bruger" pr. mailadresse eller hvordan??

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 17:46

Du skal have det antal brugere som du har medarbejdere der skal bruge løsningen.

Du kan sagtens tilknytte flere mailadresser (også evt. fra flere domæner) til samme bruger.

Du får Outlook, Word, Excel, Powerpoint mv. Så vidt jeg husker er BCM en plugin du blot kan hente og installere til din Outlook, så ja. 

Du kan evt. prøve det af og se om det kan hvad du skal bruge her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)