Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek min side ud og giv feedback.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Har ferie fra jobbet og vil bruge ferien på at optimere min side.

Har efterhånden skrevet herinde mange gange angående feedback på min side www.proteinsalg.dk 

Men nu har jeg lavet en masse ændringer siden sidst, samt fået flere produkter ind på siden og syntes selv det er blevet langt bedre.

Konvetere også langt bedre, men man kan aldrig få en perfekt side, og jeg VED at der er en masse jeg kan gøre for at få en bedre side så jeg kan sælge endnu mere, og give en endnu bedre service!

Så jeg er super interesserede i at få noget konstruktivt feedback på min side så jeg kan komme et skridt videre. Hvad kan jeg lave på min side, så den bliver endnu bedre? Alt fra flere produkter til hvad i nu mener kan bruges!

www.proteinsalg.dk 

Mvh,

Mark Thorsen, indehaver af proteinsalg.dk

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 3. May 12
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 21:29

Slet ingen der mener min side kan forbedres? :)

Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:51

Jeg synes det ser rigtig godt ud :D men teksten i den grå linje kunne godt være større. Dit billede af fragt fra kun 49 kunne godt være i en lidt bedre opløsning. I din venstre side står, står dine billeder og tekst for tæt på det sorte. Måske skal du også lave en facebook side og et sted hvor man kan tilmelde sig et nyhedsbrev, så man kan få tilbud og se nye produkter. Jeg bruger google chrome ;) 

hvad for et program har du brugt til din webshop, og hvad har den ca kostet dig af tid og penge? :)

Tilmeldt 3. May 12
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 08:41

Nyhedsbrev har jeg på, men det skal gøres tydligere.

Jeg har lige lavet lidt ændringer som du har påpeget, kan godt se det ser bedre ud :)

Bruger smartweb og den koster 650 om måneden + har brugt utroligt meget tid på min side, den er ikke så nem at sætte op, men der er god support!

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 09:40

Jeg synes i venstre side, hvor der er tilbud lige nu, der skal du lave mere markeret tilbuds tekst. så det springer i øjne at du har knald tilbud.

& under din koffein pille/caps der skriver du lidt nede i teksten følgende "Lige nu er der intropris på kun 50,- Per bøtte hvilket er langt under halv pris!" lav det større så folk kan se det, så tror jeg de vil flyve mere afsted. = du tjene mere i længden.

ellers dejlig nem side at se og surfe rundt på.

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 09:45

Den sorte baggrund er måske ikke lige mig - sort er lidt deprimerende. Lyse og glade farver har beviselig effekt på købelyst.

Venstre og højre margin i forhold til tekst bør være ens.

Men du synes at have rimelig succes - så vi er ude i flueknepperi Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 11:22

Jeg er enig i den sorte baggrund. Den får hele siden til at virke tung. Fx tilbuddene i v side løber i ét med baggrunden.

Du har et meget stort billede som header. Det virker forkert når man forsøger at klikke på de forskellige elementer der, og man så blot sendes til forsiden. Teksterne er også bare skrevet i billedet og er ikke særligt tydelige.

Du kan forbedre oplevelsen betydeligt ved at dit logo returnerer til forsiden.
Dine tre (vigtige) head lines linker til hver sin uddybende side.
Og teksterne er skrevet direkte (styles og placeres via css) vil endvidere gøre den synlig for Google.

I øvrigt er der et icon + tekst med indkøbskurv øverst oppe i utydelig grå farve. Men det ligger under billedet og derfor ikke klikbar.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:37

Hej Mark.

Jeg vil starte med at sige at jeg ikke er i målgruppen for dine produkter, men jeg tillader mig alligevel at komme med lidt feedback.

Siden ser meget standard shop agtig ud, hvilket naturligvis har de fordele at det er genkendeligt for mange. Noget der dog springer mig i øjnene er at der er rigtig mange informationer når man går ind på siden. Der er rigtig mange ting som øjnene kan kigge på og det synes jeg gør at der ikke er "noget særligt", eller "noget bestemt" der springer i øjnene.

Det har den fordel/ulempe at hvis man er nysgerrig så er der rigtig meget at "stalke rundt i". Der er meget at udforske.

Ulempen synes jeg er at der ikke er noget bestemt der umiddelbart springer i øjnene. Alt efter hvad man som besøgende derfor er "ude på", så vil man reagerer forskelligt, tænker jeg.

Når jeg er kunde i en wepshop (generelt set) så bliver jeg tit inspireret af at man kommer ind på siden og at der så er en enkelt eller måske et par ting hvor jeg tænker, hov det er iøjnefaldende og ser interessant ud.

Nu ved jeg ikke hvordan du markedsføre siden, men måske du allerede har tænkt over dette, og har nogle landingpages der har mere fokus på de ting jeg nævner.

Håber du kan bruge min feedback, god arbejdslyst og ikke mindst ferie ;)

Bedste hilsner

Roar

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:23

Kan rigtigt godt lide designet, de grå/sorte farver er stilrene og gør at de CTA dimser du har rundt omkring (Køb/Læg i kurv) står fremt klart og tydeligt. Produktbillederne kan godt blive lidt forvirrende at se på, når der er flere af dem på en side, da de er vidt forskellig størrelse. Men medmindre du kan croppe og aligne billederne selv (går ud fra det er billeder fra din(e) leverandør(er)?), er der nok ikke så meget at gøre ved det.

Tilmeldt 3. May 12
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 17:29

Tak for alle svarene,

Det er korrekt at billederne er lidt forskellige, det skal der vist lige kigges lidt på kan jeg godt se.

Jeg er endeligt selv godt tilfreds med farvarne på selve hjemmesiden, temaet passer endeligt rimeligt godt. 

Det er rigtigt, skal lige have fjernet den lille indkøbskurv i toppen. 

Tak for ros, det er deligt at høre at flere mener det er en god side, der er også lagt mange timer i den, selvom den dog stadig kan forbedres!

Kom gerne med flere ting som kan optimere siden.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)