Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. udvikling i udlandet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej de herrer og damer.

Er der nogen anbefalinger til gode steder at bestille (måske lidt avanceret) udviklingsarbejde i udlandet?

Jeg har kigget lidt på odesk, elance, getacoder, m.fl. - men jeg har svært ved at afkode de vurderinger og anmeldelser der er på sådan et site. 

Og hvad er så bedre end at få anbefalet dygtige mennesker af andre seje iværksættere :-)

Jeg kan levere komplette specifikationer, wireframes o.l. 

Alle bud modtages med stor taknemmelighed.

Lidt om projektet..

Jeg går og pusler lidt med et - relativt set - komplekst udviklingsprojekt. Helt grundlæggende skal det være en cloudbaseret tjeneste med en række funktioner der afhjælper et behov i segmentets hverdag.

Det hele er umiddelbart tænkt som en webapp der kan tilgåes fra alle gængse devices.

Mit bud er at den første køreklare version vil tage 1-3 måneder at udvikle alt afhængig af hvor mange dedikerede ressourcer der arbejder på det. Hertil kommer i omegnen af 12 måneders udviklingsarbejde efterfølgende for at få de features med jeg har på tegnebrættet nu. Det er dog muligt at lave en trinvis launch hvor feedback løbende opsamles.

mvh

Thomas Astrup

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Kom du nogensinde videre med dine idéer?

Jgg spørger fordi vi er 2 danskere der har startet en virksomhed i ukraine og kan derved formidle billige udviklere til virksomheder rundt om i verdenen.

Lad mig høre hvis det fanger din interesse?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)